نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

بروزرسانی رفع باگ بازی Quantum Break احتمالا طی هفته جاری عرضه می‌شود

به گفته‌ی استودیوی رمدی، بروزرسانی بازی Quantum Break برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 الان در حال طی کردن مراحل نهایی برای عرضه در انتهای هفته است. با زومجی همراه باشید.

توماس پوها، رئیس بخش روابط عمومی استودیوی Remedy Entertainment، بیان کرده که یک بروزرسانی برای بازی Quantum Break در ادامه‌ی این هفته برای پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز 10 عرضه خواهد شد. وی در چند توییت گفت:

بروزرسانی‌های بازی Quantum Break برای هر دو [پلتفرم] ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 همین الان در حال طی فرآیند صدور گواهینامه هستند. بنابر این بروزرسانی‌های بازی هنوز در حال بررسی هستند (همچون یک هفته‌ی گذشته) هنوز باگ‌هایی برای مرتفع کردن وجود دارند.

ما امیدواریم که این بروزرسانی‌ها را در انتهای هفته عرضه کنیم اما اگر در مراحل بررسی مشکلی وجود داشته باشد، امکان دارد به تعویق بیافتند. امیدوارم که اینطور نشود! هنگامی که مشغول ساخت یک بروزرسانی و پردازش آن هستید حرف زیادی برای گفتن نخواهید داشت. [کارهایی نظیر] بررسی‌، رفع مشکلات و غیره وجود خواهند داشت که روزهای زیادی طول خواهند کشید.

نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی کوانتم بریک با شرایط خوب و البته با چند باگ کوچک عرضه شد. خیلی از افرادی که بازی را تجربه کرده‌اند  به‌جز روبرو شدن با زمان‌های طولانی و ناراحت کننده‌ی بارگذاری بازی با مشکلات زیادی روبرو نشده‌اند. با توجه به اعتراضاتی که به گوش می‌رسند، این نسخه‌ی ویندوز 10 بازی است که از مشکلات بیشتری رنج می‌برد. از عرضه‌ی بازی چند هفته‌ای می‌گذرد و می‌توان خوش‌بین بود که این بروزرسانی جدید خواهد توانست بسیاری از باگ‌ها را رفع کند. اگر همه چیز طبق نقشه پیش برود، این بروزرسانی باید خیلی زود عرضه شود اما همچنان ممکن است طبق گفته‌های پوها به تعویق بیافتد.

آیا شما با عرضه‌ی این بروزرسانی به بهبود عملکرد کلی بازی بخصوص روی ویندوز 10 امیدوار هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده