نویسنده: نیما فرشین
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Rayman Origins از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه شد

بازی Rayman Origins، یکی از بهترین آثار یوبی‌سافت، حالا از طریق قابلیت Backward Compatibility مایکروسافت روی پلتفرم ایکس‌باکس وان قابل اجرا خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

Rayman Origins یکی از شاهکار‌های سبک پلتفرمر نسل هفتم، حالا با استفاده از قابلیت Backward Compatibility پا به دنیای نسل هشتم کنسول‌ها گذاشته است. این اثر هنری خاص و جذاب که با گیم‌پلی جذاب و قدرتمند و همچنین موسیقی‌های فوق‌العاده خاص و شگفت انگیز خود توانست نظر منتقدین و گیمر‌ها را به خود جلب کند حالا در اختیار دارندگان ایکس‌باکس وان قرار گرفته تا آن‌ها هم بتوانند از تجربه ناب این اثر لذت ببرند. علاوه بر این، با انتشار Origins امید به قرار گرفتن Rayman Legends هم در لیست بازی‌ها Backward Compatibility شدت می‌گیرد و باید منتظر اخبار مربوط به آن نیز باشیم.

در ماه‌های اخیر آثاری همچون  Doom 3: BFG Edition ،Monaco: What’s Yours Is Mine و همچنین قسمت نخست سری Dead Space برای ایکس‌باکس وان قابل اجرا شدند و کسانی که تا کنون نتوانسته بودند این آثار را تجربه کنند، حال با استفاده از این قابلیت کاربردی مایکروسافت می‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده