نویسنده: پدرام بهادری
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

بسته الحاقی جدید بازی Rainbow Six Siege به زودی معرفی می‌شود

اگر از طرفداران بازی آنلاین Rainbow Six Siege هستید، باید بگوییم که به نظر می‌رسد بسته الحاقی (DLC)‌ جدید این اثر در آستانه معرفی شدن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با زومجی همراه شوید.

یکی از طرفداران بازی Rainbow Six Siege در شبکه اجتماعی توییتر سوال کرده است که بسته الحاقی جدید چه زمانی منتشر می‌شود، یوبی‌سافت نیز در پاسخ به سوال این کاربر نوشته است که این کمپانی روز جمعه، ۳ اردیبهشت، رونمایی ویژه‌ای برگزار خواهد کرد.

این رونمایی در جریان لیگ مسابقات حرفه‌ای 22APR صورت خواهد گرفت، مسابقه‌ای که حاصل همکاری مایکروسافت (Microsoft) و یوبی‌سافت (Ubisoft) بوده و شرکت‌کنندگان در بازی Rainbow Six Siege به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

اولین بسته الحاقی بازی به نام ماموریت یخ سیاه (Operation Black Ice) در ماه فبریه منتشر شد، هر چند که در ابتدا سازندگان بازی وعده انتشار آن در ماه ژانویه را داده بودند. این بسته دو شخصیت جدید به تیم ضد تروریستی کانادایی بازی اضافه کرد. بر اساس تصویر زیر، بسته الحاقی جدید، این ماه عرضه و شامل شخصیت‌های تازه‌ای از تیم آمریکایی بازی می‌شود.

بسته‌های الحاقی دیگر این بازی نیز در ماه‌های ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر) و اکتبر (۱۰ مهر تا ۱۰ آبان) عرضه خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید تصویر زیر را مشاهده کنید.

Rainbow Six Siege

Rainbow Six Siege، جدیدترین شوتر آنلاین شرکت یوبی‌سافت، بازیکنان را در دو تیم ۵ نفره در مصاف یکدیگر قرار می‌دهد. این بازی در انتهای سال میلادی گذشته برای کامپیوتر‌های شخصی و دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان روانه بازار شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده