نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Fallout: New Vegas به وسیله یک بازیکن در ۲۰ دقیقه به پایان رسید!

به تازگی در دنیای بازی‌های ویدیویی رکورد جهانی جدیدی در رابطه با Fallout: New Vegas به ثبت رسید؛ یک بازیکن این بازی را در زمان ۲۰ دقیقه به پایان رساند. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

یک کاربر سایت یوتیوب با نام HollazHollan موفق شد بازی Fallout: New Vegas را در مدت ۲۰ دقیقه به پایان برساند و به این ترتیب سریع‌ترین پایان را در تاریخ بازی‌های سری Fallout به نام خود ثبت کند. در گذشته دو بازیکن دیگر، بازی‌های ‌Fallout 3 و Fallout: New Vegas را در مدت ۲۴ دقیقه به اتمام رسانده بودند.

با اینکه سراسر روند بازی به صورت عادی انجام نشد (مشکلات فنی و باگ‌ها امکان رد شدن از دیوارها و پریدن از ارتفاع را به بازیکن می‌دادند) اما Hollan با تقویت مهارت «مکالمه» (Speech) خود توانست ماموریت‌هایی مثل کشتن «آقای هاوس»، تسخیر «وگاس جدید» و گمراه کردن شخصیت «بنی» قبل از کشتنش را به راحتی انجام دهد. او همچنین زبان بازی را به ایتالیایی تغییر داده بود، چون زمان گفتن دیالوگ‌های بازی به زبان ایتالیایی کوتاه‌تر از زبان انگلیسی است.

نکته جالب در هنگام بازی کردن Hollan این بود که او می‌بایست فقط یک تیر شلیک می‌کرد؛ به همین دلیل تلاش می‌کرد تا کسی را عصبانی نکند و برای جلوگیری از جنگ و درگیر شدن با دشمنان، از راه‌های اصلی خارج نمی‌شد. او حتی «لیگیت لانیوس»، غول‌آخر بازی را متقاعد کرد که غیرممکن است دار و دسته «سزار» بتوانند تمام مناطق دلخواهش را به تصرف درآورند و از این طریق بدون مبارزه با لانیوس بازی را به پایان رساند. البته Hollan هیچ کدام از مراحل فرعی بازی را انجام نداد و فقط ماموریت‌های اصلی را دنبال کرد.

کار او قطعا سریع‌ترین پایان بازی محسوب می‌شود اما او با سوءاستفاده از برخی اشکالات فنی بازی توانست آن را تمام کند. شاید در آینده کسی بتواند بدون هیچ تقلبی بازی Fallout: New Vegas را حتی زودتر از زمان Hollan به اتمام برساند.

Fallout: New Vegas در سال ۲۰۱۰ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 به انتشار رسید. این بازی که به وسیله استودیوی آبسیدین ساخته شد، چهارمین بازی بزرگ در مجموعه فال اوت به شمار می‌رود.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده