// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

طراح ارشد بازی Diablo 3 با جدا شدن از بلیزارد، به استودیو آبسیدین پیوست

لئوناردو بویارسکی، طراحی ارشد بازی Diablo 3، شرکت بلیزارد را به مقصد استودیو آبسیدین اینرتینمنت ترک کرد. با ما در زومجی همراه باشید.

طراح اصلی بازی Diablo 3 دیگر در شرکت بلیزارد کار نمی‌کند. لئوناردو بویارسکی کارگردان هنری نسخه اول بازی Fallout، سمت خود به عنوان طراح و توسعه دهنده بازی Overwatch را رها کرد تا به توسعه دهندگان Fallout: New Vegas در استودیو آبسیدین ملحق شود. مقام بویارسکی در این شرکت هنوز مشخص نیست.

CfyyndIVIAAi-vTخبر ترک بویارسکی توسط چندین پست فیس‌بوک و توییتر تائید شد. در صفحه فیس‌بوک این طراح اعلام شد که وی بلیزارد را ترک کرده‌است. همچنین تیموتی کین، یکی از تولیدکنندگان استودیو آبسیدین و طراح بازی Fallout نیز با انتشار عکسی گفت که امیدوارم همکار جدید من زیاد حرف نزند! وی تصویری از خودش و بویارسکی را در حال نگاه‌کردن به همدیگر منتشر کرد.

این دو سازنده تا کنون در پروژه‌های Fallout ،Fallout 2 و Vampire: The Masquerade - Bloodlines با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

در توییتر نیز طراح و سازنده بازی Skourge Legacy از آبسیدین صحت این خبر را سوال کرد که با جواب مثبت این شرکت رو به رو شد. همانطور که گفتیم هنوز اطلاعاتی از اینکه بویارسکی با چه سمتی و بر روی چه پروژه‌هایی در این شرکت فعالیت خواهد کرد مشخص نیست. آبسیدین در حال حاضر در حال کار بر روی یک بازی نقش آفرینی به نام Tyranny است که برخلاف دیگر بازی‌ها، گیمر نقش یک شخصیت منفی را بازی می‌کند. از بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو می‌توان به Alpha Protocol ،Skyforge ،Fallout: New Vegas ،Pillars of Eternity و Wasteland 2 اشاره کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده