نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

همایش سالانه BlizzCon 2016 پانزدهم و شانزدهم آبان در شهر آناهایم برگزار خواهد شد

کمپانی بلیزارد اعلام کرد همایش سالانه بازی‌­های ویدیویی بلیزکان (BlizzCon) در اواسط آبان ماه در مرکز همایش‌­های شهر آناهایم ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

دهمین همایش سالانه بلیزکان به طرفداران فرصت بازی با آخرین تولیدات کمپانی بلیزارد را خواهد داد. همچنین طرفداران می­‌توانند شاهد برگزاری مسابقات نهایی بازی­‌های رقابتی بلیزارد شاملHearthstone, World of Warcraft, Heroes of Storm, StarCraft 2 باشند و در گفت­ و گوی جدی با طراحان و توسعه­‌دهندگان بازی شرکت کنند. علاوه بر این، شرکت­‌کنندگان در مراسم، خودشان می­‌توانند در رقابت­‌ها و مسابقات گوناگون شرکت کنند و در صورت پیروزی­ جایزه‌­ای به رسم یادبود دریافت کنند.

بلیط‌­های این همایش دو روزه که در روز‌های پانزدهم و شانزدهم آبان برگزار می­شود، ۱۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. (به اضافه مالیات و سایر هزینه‌­ها) با مشارکت سرویس بلیط­‌فروشی آنلاین شرکت Universe، بلیزارد قصد دارد بلیط­‌های همایش را در دو نوبت و در تاریخ‌های ۱ اردیبهشت و ۴ اردیبهشت به فروش برساند.

بلیزارد همچنین مراسم شامی را قبل از روز برگزاری همایش بلیزکان، در شامگاه روز سیزدهم آبان در شهرستان Orange ایالت کالیفرنیا در حمایت از بیمارستان کودکان این شهرستان، برگزار خواهد کرد. آن دسته از طرفدارانی که برای این مراسم ویژه سر و دست می‌شکنند، این فرصت ویژه‌ای است تا با طراحان و توسعه­‌دهندگان و نمایندگان جامعه بلیزارد آشنا شوند و با یک نگاه شیفته‌­شان شوند. بلیط‌های این رویداد هم هریک ۷۵۰ دلار قیمت دارند و فروش آن‌ها در تاریخ ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود.

آن دسته از طرفدارانی که به هر دلیلی نمی­‌توانند خود را به همایش بلیزکان برسانند، می­‌توانند با خرید بلیط­‌های مجازی، مستقیما از خانه خود، همایش را تماشا کنند. بلیزارد اعلام کرد قیمت بلیط مجازی و زمان فروش آن را متعاقبا در زمان دیگری اعلام خواهد کرد. اگر فردی قصد دارد در همایش بلیزکان شرکت کند، باید زرنگ باشد و زودتر نسبت به رزرو هتل در شهر آناهایم اقدام کند! همچنین اگر وی به مسافرخانه‌­های بین‌راهی می‌رود، می‌تواند با ثبت‌­نام از طریق پرتال رسمی هتل­‌های بلیزکان، تخفیف خیلی خوبی دریافت کند.

نظر شما چیست؟ آیا طرفداران از همایش بلیزکان استقبال خواهند کرد؟

منبع: TechSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده