نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

استودیو رمدی: بزودی مشکلات نسخه پی سی Quantum Break رفع می شود

بازی Quantum Break در تاریخ ۱۷ فروردین برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه شد که نسخه پی‌سی آن حتی در بهترین سیستم‌ها هم با مشکلاتی از قبیل افت فریم مواجه است. حال سازندگان بازی در استودیو رمدی اینترتینمنت اعلام کرده‌اند که این مشکلات به زودی حل خواهد شد.

با اینکه استودیو Remedy Entertainment سابقه خوبی در ساخت بازی‌های پی‌سی دارد، ولی جدید‌ترین اثر آن‌ها یعنی کوانتوم بریک، عملکرد بسیار ضعیفی در ویندوز 10 دارد و جدا از اینکه دانلود بازی از فروشگاه مایکروسافت یک دردسر اساسی است، شاهد مواردی مثل افت فریم شدید حتی در قدرتمند‌ترین سیستم‌ها نیز هستیم. با این حال دارندگان نسخه پی‌سی Quantum Break می‌توانند امیدوار باشند؛ چرا که رمدی اعلام کرده از این مشکلات اطلاع دارد و سعی می‌کند در آینده نزدیک آن‌ها رفع کند. توماس پوها، مدیر روابط عمومی این استودیو، درپاسخ به اعتراض دارندگان نسخه پی‌سی بازی در سایت نیوگف گفت:

ما از تمامی بحث‌های طرفداران پیرامون مشکلات نسخه پی‌سی بازی اطلاع داریم. ابتدا قصد داشتم یک پاسخ طولانی در این مورد منتشر کنم، ولی ممکن بود برداشت اشتباهی از آن شود. به همین دلیل فقط اعلام می‌کنم که تلاش زیادی برای بهبود نسخه ویندوز 10 صورت گرفته و جدا از مشکلات مشخص شده، بازخورد‌های طرفداران در این مورد را هم کاملا بررسی می‌کنیم.

دو مورد از مشکلات اصلی بازی افت شدید نرخ فریم و همچنین نبود گزینه‌ای برای خروج از بازی (Exit) در منوی اصلی آن است؛ مواردی که می‌توان انتظار داشت رمدی با انتشار یک بروزرسانی آن‌ها را بهبود بخشیده و اصلاح کند.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده