// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

عرضه بازی Everybody's Gone to the Rapture بر روی رایانه های شخصی تایید شد

بر طبق اخبار منتشر شده بازی موفق Everybody's Gone to the Rapture، محصول مشترک استودیو چاینیز رووم و سانتا مونیکا و برنده جایزه بهترین داستان از انجمن نویسندگان بریتانیا بزودی بر روی رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی ماجراجویی و اول شخص Everybody's Gone to the Rapture در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۱۵ (۲۰ مرداد ۱۳۹۴) بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بازی که به نوعی دنباله معنوی Dear Esther، دیگر محصول استودیو چاینیز رووم محسوب می‌شود، وظیفه یافتن دلیل ناپدید شدن تمام اهالی شهر خیالی یوگتون را بر عهده گیمر قرار می‌دهد. حال استودیو چاینیز رووم با پستی بر روی صفحه رسمی این استودیو در شبکه اجتماعی توییتر از عرضه Everybody's Gone to the Rapture بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی خبر داد. در متن این پست چنین آمده است:

بازگو نکردن این راز بسیار دشوار بود، اما اکنون به صورت رسمی اعلام می‌کنیم که بازی Everybody's Gone to the Rapture بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد! تاریخ عرضه تعیین نشده است اما بزودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این در دیتابیس استیم به عرضه Everybody's Gone to the Rapture بر روی رایانه‌های شخصی و از طریق فروشگاه مجازی استیم اشاره شده بود و در جدیدترین بروزرسانی درایور AMD Radeon نام این بازی در بخش بازی‌های پشتیبانی شده به چشم می‌خورد. دان پینچبک، کارگردان هنری بازی Everybody's Gone to the Rapture در مورد انتقال این بازی به پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌گوید:

ما همواره قصد داشتیم این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی عرضه کنیم زیرا که این پلتفرم خانه اول ما است و  طرفدارانی حامی و مشتاق بر روی رایانه‌های شخصی داریم. عرضه این بازی بر روی این پلتفرم به مانند بازگشت به خانه است.

Everybody's Gone To The Rapture Everybody's Gone To The Rapture

وی در مورد بهبودهای بصری و ویژگی‌های انحصاری نسخه رایانه‌های شخصی چنین می‌گوید:

بهبودها بیشتر در زمینه عملکرد اعمال شده است. بر روی سیستمی با سخت‌افزار مناسب می‌توانید از نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن بالاتر بهره ببرید. صادقانه بگویم ما از تمام توان گرافیکی پلی‌استیشن 4 استفاده کردیم و امکان ارتقای گرافیکی وجود ندارد.

ما نسبت به ارائه ویژگی‌هایی برای در دسترس قرار دادن هر چه بیشتر بازی بسیار هیجان‌زده هستیم. برای افراد مبتلا به بیماری‌های حرکت گزینه نشانه‌گر، برای گیمرهای مبتلا به کم‌شنوایی یک راهنمای بصری و صحنه‌های کلیدزنی ساده یا تک کلیدی اضافه کردیم. همچنین این بازی با اکثر کنترلرها و ماوس/صفحه‌کلیدها سازگار است. هدف اصلی ما فراهم آوردن امکان تجربه این بازی را تعداد بیشتری از گیمرها است.

منبع: PC Gamer و Twitter


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده