نویسنده: نيما ارضی
// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اخطار سازنده Ori درباره کمبود بازی در زمان عرضه کنسول نینتندو NX

تلاش کمپانی‌ نینتندو برای مخفی کردن اطلاعات مربوط به کنسول‌ جدید خود، منجر به ایجاد مشکل برای سازندگان بازی‌ها برای این کنسول شده است. به همین منظور سازنده بازی Ori با انتشار نوشته‌ای از مشکلات  سازندگان بازی‌ها شکایت کرده است. با ما در زومجی همراه باشید.

توماس مالر، مدیر اجرایی شرکت سازنده بازی‌ Ori and The Blind Forest اخیرا مطلبی منتشر کرده که در آن از مشکل نبود اطلاعات و شرایط لازم برای ساخت بازی برای کنسول جدید نینتندو خبر داد. او به این مطلب اشاره کرد که بدترین اتفاق ممکن برای سازندگان بازی‌ها، نبود امکانات لازم برای  ساخت بازی برای یک کنسول جدید است و تولید کنندگان سخت‌افزار به دلیل سیاست‌های خود مبنی بر غافلگیر کردن خریداران، شرایط و لوازم ساخت بازی برای کنسول‌های جدید خود را مهیا نمی‌کنند.

او همچنین این مشکل را به شرکت‌هایی چون سونی و مایکروسافت نیز نسبت داد و در رابطه با کنسول  جدید نینتندو که فعلا با نام نینتندو NX شناخته می‌شود نیز گفت:

نینتندو هیچگونه کیت توسعه دهنده‌ای برای ساخت بازی برای کنسول جدید خود در اختیار سازندگان بازی قرار نداده است و در صورتی که بخواهد این کنسول را در سال ۲۰۱۶ عرضه کند به طور قطع با مشکل روبرو خواهد شد زیرا هیچ پشتیباینی نرم‌افزاری برای آن کنسول وجود نخواهد داشت و هیچکس نمی‌تواند در کمتر از یکسال برای این کنسول بازی مناسب و با کیفیت تولید کند.

آیا با مشکلاتی که برای سازندگان بازی‌ها وجود دارد موافق هستید؟

منبع: MCVUK


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده