// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

حجم فایل‌های بازی Quantum Break برای ایکس باکس وان مشخص شد

Quantum Break به زودی برای ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد. بر اساس اطلاعات بدست آمده این بازی به ۴۴ گیگابایت فضای خالی روی ایکس‌باکس‌وان نیاز  خواهد داشت. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

درست قبل از انتشار Quantum Break در فروردین ماه سال آینده حجم فایل این بازی برای ایکس‌باکس‌وان مشخص شد. بر اساس گزارشی از فروشگاه ایکس‌باکس (Xbox Store) این بازی به ۴۴.۰۹ گیگابایت فضای خالی در کنسول شما نیاز خواهد داشت. صفحه مذکور از فروشگاه ایکس‌باکس حذف شده، اما وب سایت Wccfetch موفق به ذخیره یک تصویراز این صفحه شده است.

QuantumBreakFileSizeXb1 تصویر ذخیره شده توسط wccftech

هنوز اطلاعاتی از حجم نسخه پی‌سی این بازی که خبر انتشار آن به تازگی اعلام شد در دسترس نیست. انتظار می‌رود حجم این نسخه نزدیک به حجم اعلام شده برای ایکس‌باکس‌وان باشد. می‌توانید سیستم مورد نیاز این بازی را در این خبر مشاهده کنید.

Quantum Break  با حجم ۴۴.۹ گیگابایت، بازی بزرگی از نظر حجم بر روی ایکس‌باکس وان نیست. حجم Halo5: Guardians بدون احتساب بروز رسانی‌های پر تعداد این بازی ۵۵ گیگابایت بود.

Quantum Break روز ۱۷ فروردین سال آینده برای ایکس‌باکس‌وان و رایانه های شخصی منتشر می‌شود. نسخه پی‌سی این بازی از قابلیت جابجایی فایل‌های ذخیره با نسخه ایکس‌باکس بهره می‌برد که با پیش خرید نسخه دیجیتالی آن می‌توانید نسخه پی‌سی را رایگان دریافت کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده