// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

Ubisoft مجموعه کتاب‌ های Assassin's Creed را معرفی کرد

چند روز پیش کمپانی Ubisoft اعلام کرد که به‌زودی کتاب داستانی با نام Assassin's Creed: Last Descendants را که اولین قسمت از کتاب‌های داستانی این مجموعه است، به بازار عرضه خواهد کرد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید امسال دیگر خبری از نسخه‌ای جدید برای سری بازی‌های پرطرفدار Assassin's Creed نخواهد بود، اما یوبی‌سافت برای این نام تجاری محبوب خود در سال جاری برنامه‌هایی در سر دارد و قصد دارد با همکاری انتشارات مطرح اسکلاستیک مجموعه کتاب‌هایی داستانی با نام تجاری Assassin's Creed را برای نوجوانان و بزرگسالان، راهی بازار کند تا طرفداران پر و پا قرص این مجموعه جای خالی آن را خیلی احساس نکنند که اولین کتاب از این مجموعه Assassins Creed: Last Descendants نام خواهد داشت.

در راستای این خبر و زمان انتشار این کتاب، یوبی‌سافت و شریک تجاریش اعلام داشته‌اند که در پاییز امسال اولین کتاب از این مجموعه منتشر خواهد شد و قسمت بعدی هم چند ماه بعد و در ژانویه ۲۰۱۷ (زمستان سال ۱۳۹۵) به دست هواداران خواهد رسید. داستان این سری کتاب‌ها هم با محوریت شخصیت پسر نوجوانی به نام اوون (Owen)  خواهد بود. اوون قصد دارد با استفاده از ماشین کاوشگر خاطرات به گذشته برگشته و بی‌گناهی اجداد و گذشتگانش را ثابت کند اما در اثر افتادن شی مقدس و بسیار قدیمی با نام عصاره بهشت (Trident of Eden)، او درگیر رقابتی تاریخی میان گروه پیمان برادری اسسین‌ها با تمپلارها می‌شود. در این مجموعه کتاب‌های داستانی هم مثل بازی‌های آن، داستان در ادوار تاریخی مختلفی، از دوران حال تا نیویورک ۱۸۶۰ تا عصر اکتشافات اسپانیایی‌ها در آمریکای جنوبی اتفاق می‌افتد و به مانند هر نسخه از بازی که در آن شاهد حضور شخصیت‌های تاریخ‌ساز هستیم، در خط داستانی مجموعه کتاب‌ها نیز این مورد دیده می‌شود. بر اساس این اخبار، در اولین کتاب از این مجموعه شاهد حضور ویلیام توئید سیاستمدار شهیر آمریکایی، ارنان کورتز فاتح اسپانیایی امپراطوری ازتک در آمریکای جنوبی و چندین چهره دیگر خواهیم بود.

آیمار عزایزیا که مدیر بخش محتوایی Assassins Creed است در رابطه با این مجموعه کتاب‌های داستانی و همکاری با اسکلاستیک می‌گوید:

این همکاری باعث شده که دست ما برای بیان کردن هرچه بهتر و کاملتر داستان بازتر شده و به ما این اجازه را داده است که بیشتر بتوانیم تاریخ و داستان را با هم یکدیگر ادغام کنیم. هدف ما برای انتشار این مجموعه به صورت کتاب هم راضی و خشنود نگه داشتن هواداران و هم جلب توجه و علاقه‌مند کردن افراد جدید و اضافه شدن آن‌ها به جمع کثیر هواداران Assassin's Creed است.

نظر شما در مورد کتاب این مجموعه چیست؟ به‌نظر شما با به اکران  درآمدن فیلم و آمدن کتاب‌های داستان برای این مجموعه، شاهد تکامل این نام تجاری بزرگ و محبوب خواهیم بود؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده