// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تاد هاوارد: یک راز کوچک کشف نشده در Fallout 4 وجود دارد

تاد هاوارد کارگردان بازی Fallout 4، در جریان جوایز DICE 2016، از رازی فاش نشده در بازی پرده برداشته است. به گفته‌ی هاوارد این راز هنوز در انتظار کشف توسط بازیکنان است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان Fallout 4، جدیدترین بازی مجموعه فال‌اوت در جریان مراسم جوایز DICE 2016 در مصاحبه‌ای گفته است که اسرار زیادی در بازی Fallout 4 وجود دارد که هنوز توسط بازیکنان این بازی نقش‌آفرینی یافت نشده‌اند. ظاهرا سازندگان بازی به خوبی از اسرار بازی محافظت کرده‌اند زیرا با وجود بازیکنان بسیار، نه تنها این اسرار در با استفاده از کنسول در نسخه رایانه‌های شخصی یافت نشده، بلکه فایل‌های بازی نیز نشانه‌هایی از گزینه‌های مخفی را نشان نداده‌اند.

هاوارد در ادامه با اشاره به رازی کوچک در بازی Fallout 4، گفت که این راز هنوز در انتظار کشف توسط بازیکنان است. هرچند هاوارد جزئیات بیشتری را فاش نکرد با این حال، او به این موضوع اشاره کرد که این راز مربوط به یکی از ترمینال‌های بازی می‌شود. کامپیوتر‌های داخل بازی به طور معمول شامل گنجینه‌ای از داستان‌های قدیمی و اسطوره‌ای در کنار حکایت‌های دیگر هستند.

در گذشته نیز ما در بازی‌هایی مانند Serious Sam شاهد کشف اسرارآمیزترین رازها بعد از حدود ۱۴ سال بوده‌ایم. باید دید بازیکنان بازی Fallout 4 چه مدت را صرف کشف ویژگی‌های مخفی این بازی نقش‌آفرینی می‌کنند.

به نظر شما رازفاش شده توسط تاد هاوارد در چه رابطه‌ای می‌تواند باشد؟ آیا این راز تنها یک Easter egg بوده یا فرصت بهتری را برای درک داستان بازی و اسطوره‌ها می‌دهد؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده