// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بازی‌های Gunstar Heroes، Viking و Renegade Ops را بصورت رایگان از استیم دریافت کنید

در ادامه‌ی رویداد محبوب کمپانی سگا، به نام "به جای عشق، جنگ به راه بینداز ۳" حالا بازی‌های Gunstar Heroes، Viking و Renegade Ops نیز بصورت رایگان از استیم قابل دریافت هستند. برای آگاهی از جزییات بیشتر با زومجی همراه شوید.

دور سوم از جدیدترین شماره‌ی رویداد محبوب و جذاب سگا، یعنی "به جای عشق، جنگ به راه بینداز ۳" (Make War Not Love 3) که در آن بازی‌های متعددی تحت شبکه‌ی بزرگ استیم بصورت رایگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد، در حال برگزاری است. طبق آخرین اخبار هم اکنون بازی‌های Gunstar Heroes Viking: Battle for Asgard و Renegade Ops بصورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. البته اگر پیش‌تر این بازی‌ها را نخریده باشید!

این بازی‌ها که به تازگی بصورت رایگان قرار داده شده‌اند، طبیعتا تا چندین ساعت دیگر نیز در این حالت باقی خواهند ماند. از آنجایی که دریافت کد برای این بازی‌ها معمولا زیاد طول نمی‌کشد، پس اگر قصد دریافت این بازی‌ها را دارید بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید. تفاوتی که این دور با دور اول از رویداد "به جای عشق، جنگ به راه بینداز ۳" دارد، این است که شما باید به سایت مربوط به برگزاری این رویدادمراجعه و جهت عضویت در نشریه‌ی الکترونیکی سگا اقدام کنید. اگرچه در فرصتی مناسب پس از عضویت خواهید توانست که دریافت این نشریه را غیر‌فعال کنید. دور دوم نیز به همین منوال بود. به طوری که شما در ابتدا یک ایمیل معتبر وارد کرده و ثبت درخواست می‌کردید. سپس سگا پس از مدتی که گاهی ۳ روز هم طول می‌کشید، برای شما یک کد استیم ارسال می‌کرد که به واسطه‌ی آن قادر بودید بازی‌ها را دریافت کنید. البته ناگفته نماند که اگر پیش از این در دور دوم این شماره از رویداد ثبت نام کرده باشید، نیاز به انجام هیچ کاری نخواهید داشت و بازی‌های دور سوم به صورت کاملا خودکار برای شما قابل دریافت خواهند بود.

پیش از این در زومجی، در مورد دور اول شماره‌ی ۳ از این رویداد یعنی Make War Not Love 3، خواندید که بازی کلاسیک Jet Set Radio بصورت رایگان قابل دریافت است و همچنین در مطلبی دیگر خبر عرضه‌ی رایگان بازی‌های Condemned، Binary Domain و Streets of Rage II را از سمع و نظر گذراندید.

با دریافت این بازی‌ها، می‌توانید در کتابخانه‌ی خود در استیم مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک و خاطره انگیز داشته باشید. همچنین یک بسته‌ی الحاقی برای بازی Dawn of War II: Retribution از طریق ذکر شده قابل دریافت خواهد بود.

نظر شما در مورد این رویداد محبوب چیست؟ آقا قصد دریافت بازی‌های ذکر شده را دارید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: PCgamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده