نویسنده: نيما ارضی
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

جایزه یک عمر فعالیت مفید در مراسم DICE به ساتورو ایواتا فقید تعلق گرفت

در جریان مراسم دایس که ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برگزار شد، به پاس قدردانی از فعالی های ساتورو ایواتا، مدیر فقید نینتندو، جایزه یک عمر فعالیت هنری به او تعلق گرفت. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

در مراسم DICE که توسط آکادمی علوم و هنر‌های تعاملی برگزار شد، رجی فیلز مدیر شعبه آمریکای نینتندو جایزه یک عمر فعالیت هنری ساتورو ایواتا را دریافت کرد و در مورد دوست و همکار قدیمی خود که سال گذشته در سن ۵۵ سالگی درگذشت، اینگونه گفت:

از طرف خانواده آقای ایواتا و نینتندو از شما برای این جایزه ارزشمند تشکر می‌کنم. آقای ایواتا مدتی است که از پیش ما رفته است ولی من هرروز به ایشان فکر می‌کنم.

فیلز در صحبت های خود از ایواتا به عنوان سازنده و رهبر تجاری موفق در صنعت بازی یاد کرد و به خصوصیات برجسته آقای ایواتا مثل سخاوت،تواضع و الویت دادن به مردم اشاره کرد.

جان شپرت مدیر سابق الکترونیک آرتز نیز در مورد آقای ایواتا به این مطلب اشاره کرد که ایشان همیشه برای کسانی که مایل به صحبت با او بودند زمانی را اختصاص می‌دادند. شپرت در ادامه بیان کرد که آقای ایواتا اثری ماندگار بر صنعت بازی گذاشت و دنیای بازی‌سازی را بزرگ تر و بهتر کرد.

نظر شما در رابطه با جایزه‌ای که به پاس قدردانی از تلاش‌های ساتورو ایواتا تعلق گرفت، چیست؟

منبع:Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده