// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

ثبت نام حساب کاربری جدید نینتندو آغاز شد

کمپانی نینتندو امکان ثبت نام در حساب کاربری جدید خود را آغاز کرده و این خبری خوش برای طرفداران این شرکت است.چرا‌که از این پس می‌توانند به راحتی یک حساب کاربری مختص به خود را از چند راه مختلف ایجاد کرده و از بازی لذت ببرند. با زومجی همراه شوید.

قابلیت ثبت نام در حساب کاربری جدید  نینتندو که به اختصار اکانت نینتندو نامیده می‌شود، حالا دیگر برای تمامی طرفداران وجود دارد. از این لحظه طرفداران نینتندو  می‌توانند با استفاده از شناسه‌ی شبکه‌ی نینتندو (Nintendo Network ID)، اکانت فیسبوک، اکانت گوگل پلاس یا توییتر خود اقدام به ساخت اکانت نینتندو کنند.

فرایند ساخت این اکانت به سادگی هرچه تمام‌تر محیا شده است. البته در حال حاضر تعداد کاربرانی که در این سرویس ثبت نام کرده‌اند زیاد نیست. نینتندو اعلام کرده که استفاده از این اکانت مزایا و سرویس‌هایی را به همراه خواهد داشت. از جمله می‌توان به سرویس نینتندوی من، و اولین برنامه‌ی قابل نصب بروی گوشی‌های هوشمند خود به نام Miitomo اشاره کرد که طبق برنامه ریزی‌ها قرار است در نیمه‌ی دوم اسفند ماه (ماه مارس) عرضه شود.

اکانت نینتندو با شناسه‌ی شبکه‌ی نینتندو که برای استفاده در کنسول‌های Wii U و Nintendo 3DS استفاده می‌شد، متفاوت است. یکی از استفاده‌های این اکانت این است که در بخش پیش ثبت‌نام برای نصب اپلیکیشن موبایلی Miitomo مورد نیاز خواهد بود. اگرچه وبسایت مربوط به اپلیکیشن Miitomo به دلایل فنی تا‌ کنون در دسترس نبوده، اما طبق برنامه ریزی‌ها قرار است که پیش ثبت‌نام برای این اپلیکیشن امروز ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۴ (۱۷ ماه فوریه ۲۰۱۶) آغاز شود.

در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند ثبت نام برای اکانت نینتندو را که به تازگی آغاز شده انجام دهند و از این طریق اکانت تمامی رسانه‌های اجتماعی خود را به این سیستم جدید متصل کنند. نظرات خود را در مورد این اکانت‌ها با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده