نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Fallout 4 سه بسته الحاقی پولی دریافت خواهد کرد

کمپانی بتسدا جزییات Season Pass بازی Fallout 4 را ارائه کرده است که بر اساس آن شاهد عرضه سه DLC برای این بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز خواهیم بود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

پس از عرضه بازی Fallout 4، طرفدرانی که بازی را تمام کردند، بی‌صبرانه منتظر معرفی بسته‌های الحاقی این بازی توسط کمپانی بتسدا بودند که با ارائه خط داستانی و محتوا جدید این بازی را بیش از پیش گسترش می‌دهند. سازندگان حتی پیش از عرضه بازی هم تایید کرده بودند که در آینده آن را با DLC‌های مختلف گسترش خواهند که یکی از راه‌های به‌دست آوردن آن‌ها خرید Season Pass بازی است. حال این کمپانی جزییات بسته‌های الحاقی را اعلام کرده است که بر اساس آن شاهد عرضه سه DLC برای بازی خواهیم بود. دو بسته اول با نام‌های Automatron و Wasteland Workshop عرضه خواهند شد که خرید هریک از آن ها ۱۰ دلار قیمت دارد. DLC سوم هم با نام Far Harbor عرضه می‌شود که خط داستانی غنی‌تر و محتوای بسیار بیشتری نسبت به دو مورد قبلی خواهد داشت و به همین دلیل هم ۲۵ دلار قیمت دارد. تمامی این بسته‌های الحاقی از طریق Season Pass بازی هم قابل دانلود هستند که قیمت آن در حال حاضر ۳۰ دلار است؛ با این حال بتسدا اعلام کرده که از تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند) قیمت Season Pass افزایش پیدا می‌کند و به ۵۰ دلار می‌رسد. در ادامه می‌توانید با هریک از بسته‌های الحاقی بازی و محتوای آن‌ها آشنا شوید:

بسته های الحاقی Fallout 4

Automatron:

این بسته‌الحاقی که در ماه مارس (۱۱ اسفند ۹۴ تا ۱۲ فروردین ۹۵) عرضه می‌شود، شخصیت مکانیست و خط داستانی مربوط به وی را معرفی می‌کند که لشکری از ربات‌های مکانیکی را وارد دنیای بازی کرده است. گیمر می‌تواند با کشتن این ربات‌ها قطعات مخصوصی پیدا کند که می‌توان از آن‌ها برای شخصی سازی همراهان رباتیک خود استفاده کرد. بخش دیگر اضافه شده هم همین امکان شخصی‌سازی ربات‌ها است که می‌توان رنگ و ویژگی آن‌ها را تغییر داد.

بسته های الحاقی Fallout 4

Wasteland Workshop:

دومین بسته‌الحاقی بازی با نام Wasteland Workshop در ماه آوریل (۱۳ فروردین ۹۵ تا ۱۱ اردیبهشت ۹۵) عرضه خواهد شد و به گیمر اجازه می‌دهد تا با ساخت قفس موجودات مختلف را زندانی کند. سپس می‌توان این موجودات را رام کرد و در قسمتی مخصوص شاهد مبارزه بین آن‌ها بود. حتی می‌توان ساکنین پناهگاه را هم به جان این موجودات انداخت و به نوعی نبرد‌های گلادیاتوری دوران روم باستان را بازسازی کرد! علاوه بر این ویژگی، DLC مذکور آیتم‌های جدیدی را هم در اختیار گیمر می‌گذارد که می‌توان از آن برای ساخت و ساز استفاده کرد.

بسته های الحاقی Fallout 4

Far Harbor:

سومین بسته‌الحاقی بازی که از قضا بزرگ‌ترین آن‌ها هم هست، یک پرونده جدید را به ماموریت‌های سازمان کارگاهی ولنتاین اضافه می‌کند که شما را با هدف پیدا کردن یک زن جوان به جزیره‌ای دوردست با نام Far Harbor خواهد برد. جایی که گیمر با روبات‌های Synth روبرو خواهد شد و درگیر داستانی پیچیده می‌شود. این جزیره به دلیل نزدیک بودن به محل انفجار اتمی میزان آلودگی بیشتری نسبت به قسمت‌های دیگر دارد و داستانی که گیمر در آن دنبال می‌کند، روابط پیچیده بین Synth‌ها، مردم محلی و گروه فرزندان اتم (Children of the Atom)‌ را روایت خواهد کرد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

البته کمپانی بتسدا اعلام کرده که در سال ۲۰۱۶ بسته‌های الحاقی بیشتری هم برای بازی عرضه خواهند شد. به‌علاوه این کمپانی اعلام کرد که دارندگان نسخه پی‌سی بازی می‌توانند با شرکت در تست نسخه بتا بسته‌های الحاقی، به صورت رایگان آن‌ها را دریافت کنند. شرط این کار تبدیل شدن به کاربر آزمایشی بتسدا است که می‌توانید با ثبت نام در وب‌سایت بتسدا، اولین گام را در این مسیر بردارید. افراد پذیرش شده نسخه بتا بسته‌های الحاقی را دریافت خواهند کرد و سپس می‌توانند به صورت رایگان نسخه اصلی و کامل آن را هم داشته باشند.

فال‌اوت ۴ که در آبان ۹۴ عرضه شد، توانست در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کند. این بازی همچنین بهترین بازی سال ۲۰۱۵ از دیدگاه نویسندگان زومجی هم بود که برای آشنایی کامل با ویژگی‌های آن می‌توانید مقالات آموزشی بازی را در زومجی بخوانید.

نظر شما در مورد بسته‌های الحاقی معرفی شده برای بازی چیست؟

منابع: SegmnetNext و ArsTechnica


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده