نویسنده: محمد رستمی
// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بسته‌الحاقی جدید Project Cars برای رایانه‌های شخصی عرضه شد

استودیو اسلایتی‌مد امروز بسته‌الحاقی جدید بازی Project Cars  را برای کاربران نسخه‌ رایانه‌های شخصی عرضه کرد، اما کاربران کنسول‌های نسل‌هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان فعلا باید منتظر بمانند. شاید این هفته یا هفته آینده این بسته‌الحاقی برای این دسته از کاربران نیز ارائه شود. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

استودیو سازنده بازی Project Cars یعنی استودیو اسلایتی‌مد، امروز بسته‌الحاقی جدید این بازی را برای کاربران نسخه‌ رایانه‌های شخصی عرضه کرد، اما کاربران کنسول‌های نسل‌هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان فعلا باید منتظر بمانند. احتمالا این هفته یا هفته آینده این بسته‌الحاقی برای این دسته از کاربران نیز ارائه شود.

سازنده‌ بازی در انجمن‌های رسمی بازی تمامی ویژگی‌های این بسته‌الحاقی را معرفی کرد. براساس این پست اکثر اصلاحات مرتبط با عملکرد اتومبیل‌های موجود در بازی بوده است. در ادامه جزئیات این اصلاحات آمده است:

تغییرات مرتبط با اتومبیل‌ها:

در این بخش اتومبیل‌ Aston Martin GTE، اتومبیل‌های  مدل‌ 2002 SW، 1M SW و 2002 از بی‌ام‌دابلیو، رنو Formula 3.5، مرسدس بنز 300SEL و مک‌لارن  F1 GTRاز لحاظ ساختار فنی، ظاهری و عکس‌العمل نسبت به محیط دچار تغییرات شده‌اند و نسبت به نسخه‌ قبل بهبود یافته‌اند.

تغییرات مرتبط با جاده‌ها و پیست‌ها:

در بخش‌ جاده‌ها نیز مسیر‌های Road America و Silverstone Classic مورد بازبینی قرار گرفته‌اند و مشکلات آنها نظیر افت فریم و هوش مصنوعی رفع شده‌است.

علاوه بر موارد بالا حل مشکلات دمای لاستیک‌ها، صدای اتومبیل فورد فالکون و کنترولر و فرمان پی‌سی از دیگر اصلاحات این بسته‌الحاقی است.

 

Project CARS در ماه می ۲۰۱۵  (اردیبهشت ۹۴) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و  توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. چندی پیش نیز نسخه دوم بازی با اعلام راه‌اندازی کمپین تامین بودجه آن از طریق پورتال WMD معرفی شد. 

همچنین نقد و بررسی نوشتاری و ویدیویی زومجی از Project Cars را می‌توانید به ترتیب در لینک‌های بررسی نوشتاری و بررسی ویدیویی بازی مشاهده کنید.

منبع: AttackOfTheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده