// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Oddworld New ‘n’ Tasty بر روی کنسول Wii U منتشر شد

در طی سه سال اخیر نسخه بازسازی شده بازی Oddworld: Abe's Oddysee با نام Oddworld New ‘n’ Tasty، بر روی پنج پلتفرم مختلف عرضه شده است. حال دارندگان کنسول Wii U نیز می‌توانند این بازی سکوبازی سینمایی را تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

از زمان عرضه کنسول گیم‌ بوی ادونس محصول کمپانی نینتندو، Oddworld New ‘n’ Tasty اولین تجربه شخصیت ایب و مودوکان‌ها بر روی کنسول‌های این کمپانی و Wii U است. این نسخه از بازی Oddworld New ‘n’ Tasty در حدود دو سال در دست ساخت بوده است و اکنون از طریق فروشگاه مجازی نینتندو در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. لورن لانینگ خالق سری Odd World در این باره می‌گوید:

ما همیشه در این فکر بودیم که نینتندو خانه فوق‌العاده‌ای برای ایب خواهد بود و با این وجود که وفای به عهدی که داده بودیم مدت زیادی به طول انجامید، سرانجام ایب و تمام دوستانش از New ‘n’ Tasty بر روی کنسول Wii U ظاهر خواهند شد. ما معتقد هستیم که شخصیت ایب در قلب دارندگان کنسول نینتندو جای دارد و امیدواریم که این اعتقاد اثبات شود.

New ‘n’ Tasty که در واقع بازسازی Abe’s Oddysee منتشر شده در سال ۱۹۹۷ بر روی کنسول پلی‌استیشن است، داستان تلاش‌های شخصیت ایب در جهت نجات دوستانش از مزرعه‌های رپچور را روایت می‌کند. ایب که ساکن سیاره مودوکان بوده، دربخش بسته‌بندی گوشت‌های گیاهی مزرعه‌های روچور مشغول به کار است. اما زمانی که متوجه می‌شود در هنگام تمام شدن منابع، او و هم‌نوعانش وارد زنجیره غذایی می‌شوند، تصمیم به فرار و نجات دوستانش می‌گیرد، اما این راه ساده و بدون چالش نخواهد بود. New ‘n’ Tasty نسبت به نسخه اصلی در حدود سه برابر محتوای بیشتر داشته و وظیفه نجات ۲۹۹ برده و کشف رازهای جدید را بر عهده گیمر قرار می‌دهد. علاوه بر محتوای بیشتر، در این نسخه گرافیک، موسیقی و دیالوگ‌ها نیز بروزرسانی شده‌اند.

 

Oddworld New n Tasty نمایی از گیم‌پلی Oddworld: New 'n' Tasty!

New ‘n’ Tasty که پیش از این با استقبال گرمی از سوی دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ویتا، ویندوز، مک و لینوکس روبه‌رو شده بود، هم اکنون از طریق فروشگاه مجازی نینتندو و با قیمت ۱۴/۹۹ قابل خرید است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده