// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

سازنده بازی .Super Smash Bros پایان روند ساخت آن را رسما تایید کرد

بایونتا و کارین را باید آخرین شخصیت‌های اضافه شده به .Super Smash Bros دانست چرا که ماساهیرو ساکورای، سازنده بازی، خبر از تکمیل توسعه آن داده است و هیچ محتوای اضافه ای برایش عرضه نخواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با اضافه شدن آخرین شخصیت‌های قابل بازی به .Super Smash Bros، عملاً باید پرونده ساخت آن را بسته دانست. ماساهیرو ساکورای در ستونی از مجله فامیتسو از مخاطبان بازی بدین شکل تشکر کرد:

آخرین مبارزان .Super Smash Bros یعنی بایونتا و کارین، برای کنسول‌های 3DS و Wii U اکنون در دسترس هستند. پس از مدتی طولانی، روند تکمیل سازی این بازی به پایان رسیده است. ازتمامی کسانی که در این پروژه همکاری داشتند به خاطر تلاششان تشکر می کنم. همچنین از کسانی که از بازی حمایت کردند و روند ساخت را دنبال کرده اند، ممنون هستم. به شخصه از اینکه اکنون می‌توانم به تعطیلاتی طولانی برم بسیار خوشحالم! 

همانطور که قبلاً هم گفته بودم، به جز لوکاس و روی که کهنه سربازانِ از جنگ برگشته اند، تمامی شخصیت‌های اضافه شده به بازی، مکانیک مبارزه مخصوص خود را دارند. کارین می‌تواند به اژدها تبدیل شود و قدرتش را به رخ بکشد. بایونتا هم از ضربات ترکیبی و قدرت‌های خاص خود که در بازی بایونتا هم آن‌ها را در اختیار داشت، استفاده می کند. همچنین او می‌تواند هم انگلیسی و هم ژاپنی صحبت کند.

هیچ کس نمی‌داند آینده سری .Super Smash Bros چه خواهد بود، اما مطمئناً ساکورای به خاطر ساخت یکی از بهترین بازی‌های مبارزه ای تاریخ سزاوار استراحتی خوب است.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده