نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه‌ آزمایشی بازی Overwatch از سه روز دیگر دوباره در دسترس خواهد بود

کمپانی بلیزارد نسخه‌ی آزمایشی محدود بازی Overwatch را بعد از وقفه‌ای دو ماهه، دوباره در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کاربران اروپایی و آمریکا سه  روز دیگر در تاریخ ۲۰ بهمن و کاربران قاره‌ی آسیا در تاریخ ۲۷ بهمن قادر خواهند دوباره نسخه‌ی آزمایشی بازی Overwatch را تجربه کنند. اگر قبل از بسته شدن سرورها به بازی دسترسی داشتید، حالا هم بدون مشکل می‌توانید به انجام بازی بپردازید.

بلیزارد در این وقفه‌ی دوماهه تغییرات زیادی روی نسخه‌ی آزمایشی بازی اعمال کرده است. مواردی از جمله سیستم ارتقا جدید، دو نقشه‌ی اضافه، یک حالت جدید بازی و متعادل‌تر شدن قابلیت‌ کاراکترها بخشی از بروزرسانی‌های بازی هستند.  چندین بروزرسانی هم در زمینه‌ی بازی‌های محلی انجام شده که بازی با هوش مصنوعی از قبیل آن‌هاست.

بلیزارد برای کسانی هم که دعوت‌نامه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی را دریافت نکرده‌اند، خبرهای خوشی دارد. این استودیو اعلام کرده قصد دارد برای دریافت بازخوردهای بیشتر و متنوع‌تر از کاربران، به گیمرهای بیشتری دسترسی نسخه‌ی آزمایشی Overwatch را بدهد. بنابراین اگر دنبال دعوت‌نامه برای این بازی هستید، می‌توانید شانس خود را با ثبت‌نام کردن در شبکه‌ی رسمی بازی امتحان کنید.

بازی Overwatch در جریان نسخه آزمایشی گذشته‌ی خود مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفت و در مجموع به مدت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ساعت بازی شده که معادل با ۱۲۹ سال است.نسخه‌ی نهایی این بازی بهار سال ۹۵ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و بر‌خلاف شایعات اولیه، بلیزارد تصمیمی برای عرضه بازی بر روی سیستم‌عامل مک ندارد. همچنین می‌توانید جزییات دقیقی از شخصیت‌ها و ویژگی‌های بازی را در زومجی بخوانید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده