نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

احتمال انتشار بازی تحسین شده Undertale برای کنسول Wii U

یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی مستقل سال ۲۰۱۵،‌ بازی Undertale بود که تحسین گیمرها و منتقدین را در پی داشت. حال توبی فاکس، سازنده بازی، اعلام کرده که احتمال دارد بازی را برای کنسول Wii U پورت کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Undertale، بازی نقش‌آفرینی که فقط برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد، یکی از سورپرایزهای سال ۲۰۱۵ میلادی محسوب شد. این بازی توانست از زومجی نیز امتیاز فوق‌العاده ۹ را به دست آورد. بسیاری از گیمرها اما خواهان این بودند که بازی برای پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر شود. حال، توبی فاکس، سازنده بازی، با انتشار تعدادی توییت در حساب رسمی توییتر خود، از احتمال عرضه بازی برای کنسولWii U خبر داد. وی در این توییت‌ها گفت:

این مسئله غیرقابل باور است که یکی از نمایندگان نیتندو به من توییت کرد! من شخصا چند ماه پیش با نینتندو درباره پورت بازی صحبت کرده بودم. اما گیم‌میکر، نرم‌افزاری که من بازی را با آن ساخته‌ام، هیچ گزینه‌ای برای ساخت بازی برای یکی از کنسول‌های نینتندو به من نمی‌دهد و به همین دلیل برای ساخت بازی برای کنسول Wii U، باید Undertale را از اول بسازم. به همین دلیل من به خاطر باگ‌های بازی نگران هستم. با این حال من به مرحله‌ای رسیدم که دوست دارم این پروژه را امتحان کنم اما هیچگونه قولی به شما نمی‌دهم.

در ضمن، باید این مسئله را به شما اعلام کنم که من به تنهایی کار پورت بازی را انجام نخواهم داد و انجام این کار بر عهده شخص دیگری است چون من به هیچ زبان برنامه‌نویسی‌ مسلط نیستم.

با تمام این تفاسیر، هرچند که صحبت‌های فاکس ساخت این بازی را به صورت رسمی تایید نمی‌کند، اما به هر حال شنیدن این خبر هیجان‌انگیز است.

نظر شما درباره پورت بازی برای کنسول Wii U چیست؟

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده