نویسنده: میثم خلیل زاده
// جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲

میاموتو تایید کرد: زلدا جدید برای کنسول Wii U از راه می‌رسد

بازی زلدا در کنفرانس دیجیتالی نینتندو در E3 حضور داشت اما نه به آن شکلی که طرفداران انتظار داشتند. اکنون میاموتو در رابطه با عدم حضور بازی زلدا برای Wii U اطلاعاتی بیشتری را در اختیار هواداران این سری محبوب گذاشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچند نینتندو  بازی Tri Force Heroes را رسما برای 3DS معرفی کرد، اما در رابطه با بازی The Legend of Zelda برای کنسول Wii U‌ هیچ اطلاعاتی را در اختیار هواداران این سری نگذاشت. شیگرو میاموتو در گفتگو با آی‌جی‌ان به کمک مترجم خود گفت:

چیزی که من فکر می‌کنم ما همیشه در نمایشگاه E3 در مورد بازی‌هایی که به عرضه آنها زمان کمی مانده است، صحبت می‌کنید. در حال حاضر ما اطلاعات بسیاری برای نمایش در رابطه با بازی Zelda داریم اما این نمایش امروز نخواهد بود.

میاموتو که یک عروسک زیبا نیز از او در جریان کنفرانس  به نمایش در آمد در ادامه افزود :

ما اینجا هستیم تا در رابطه با استار فاکس صحبت کنیم اما بازی زلدا در آینده برای Wii U‌ عرضه می‌شود. بنابراین در این مورد نگران نباشید.

این سخنان دلگرمی خوبی بعد از نمایش بسیار ضعیف شرکت نینتندو در E3 امسال محسوب می‌شود. این شرکت برعکس سال‌های گذشته به جای برگزاری کنفرانسی زنده و پرمحتوا به پخش ویدیویی دیجیتاله از قبل تولید شده بسنده کرد.

منبع: Desructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده