// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۰

منتظر Metal Gear Rising 2 در E3 2015 نباشید

شاید بسیاری از هواداران سبک هک اند اسلش منتظر رونمایی از قسمت دوم مجموعه‌ی جوان Metal Gear Rising هستند، اما استودیو پلاتینیوم گیمز با رد این موضوع اظهار داشت که این بازی در E3 2015 حضور نخواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بود که خبری مبنی بر معرفی بازی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز در نمایشگاه E3 امسال به گوش رسید و  پتانسیل بالای ساخت نسخه‌ی دوم سبب شد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد Metal Gear Rising 2 بیش از پیش شود و همه منتظر معرفی آن باشند. اما کن‌ایچیرو  ایمایزومی از استودیوی پلاتینیوم گیمز به شایعات پایان داد و تایید کرد که بازی جدید این استودیو نسخه‌ی دوم Metal Gear Rising نیست.

موفقیت نسخه‌ی اول این بازی سبب شد هم طرفداران Metal Gear Solid و هم علاقه‌مندان به این سبک به سمت بازی کشیده شوند و هر روز برای ساخت Metal Gear Rising 2 روزشماری کنند تا دوباره طعم یک اکشن ناب را بچشند.

منبع: Destructoid

 

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده