// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch Remastered معرفی شد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019 شرکت باندای نامکو با انتشار یک تریلر نسخه ریمستر Ni no Kuni: Wrath of the White Witch را معرفی کرد.

بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های نسل هفتمی عرضه شد و توانست هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی شرقی را به خود جذب کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه E3 2019،‌ شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) و استودیو Level-5، به‌ترتیب ناشر و سازنده Ni no Kuni: Wrath of the White Witch، نسخه ریمستر این بازی را اعلام کردند.

بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch Remastered در تاریخ ۲۹ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر) برای پی سی و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. در ادامه مشخص شده است که بازی اصلی هم برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. پورت Ni no Kuni: Wrath of the White Witch برای نینتندو سوییچ فاقد تغییرات است و در تاریخ ۲۹ شهریور ماه هم عرضه می‌شود، اما نسخه ریمستر این بازی، از نظر بصری و گرافیک فنی دستخوش تغییراتی شده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتر و عمیق‌تری را کسب کنند.

کاربران PS4 می‌توانند این بازی را را رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه تجربه کنند. همچنین کاربران پلی استیشن 4 پرو هم می‌توانند این بازی را با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه یا رزولوشن 1440p و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه تجربه کنند. این در حالی است که کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند نسخه اصلی را با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه و رزولوشن 720p روی حالت دستی یا اتصال به تلویزیون تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه ریمستر Ni no Kuni: Wrath of the White Witch را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده