// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ عرضه بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening مشخص شد [E3 2019]

در جریان رویداد نینتندو دایرکت در E3 2019، تاریخ رسمی عرضه بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening با پخش تریلری اعلام شد.

رویداد نینتندو دایرکت ویژه E3 2019 شرکت نینتندو اکنون در جریان است و این شرکت با نمایش بازی‌های مختلف طرفداران را هیجان زده کرده است. فارغ از بازی‌های دیگر دقایقی قبل نینتندو در جریان نمایش ویژه خود از تاریخ انتشار بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening رونمایی کرد. به این ترتیب نسخه بازسازی شده بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening که نخستین بار در سال ۱۹۹۳ منتشر شده بود در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این بازی دوربینی بالا به پایین دارد و در جریان آن می‌توانید درکنار هدایت شخصیت لینک به نبرد با باس‌های قدرتمند و حل انواع و اقسام پازل‌ها بروید.

از طرفی نینتندو از ابزار ساخت سیاه‌چال در بازی Link’s Awakening رونمایی کرد. بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری طرح‌های سیاه‌چال‌ها در طول ماجراجویی خود، تکه‌های پازل را به یکدیگر متصل کنند و سیاه‌چال منحصر‌به‌فرد خود را خلق کنند. در تریلر گیم‌پلی پخش شده لینک سیاه‌چال ساخته شده را تمام می‌کند و به‌عنوان جایزه یک Fairy Bottle دریافت می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening را تماشا و دانلود کنید.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده