// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی به ایکس باکس گیمرتگ اضافه می‌کند [E3 2019]

کمپانی مایکروسافت قرار است با یک آپدیت جدید، ویژگی‌های جدیدی به ایکس باکس گیمر تگ اضافه کند که شامل اسامی تکراری و تنوع بیشتر در کاراکترهای آن می‌شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد E3 2019، کمپانی Microsoft اعلام کرده که به‌واسطه‌ی یک آپدیت، ویژگی‌ها و امکانات تازه‌ای به گیمرتگ ایکس باکس اضافه می‌کند. این خبر در حالی اعلام شده که عنوان شد قرار است در ماه‌های آتی، سیستم گیمرتگ به‌روزرسانی شود و امکانات جدیدی از جمله امکان استفاده از طیف گسترده‌تری از کاراکتر‌ها، به آن اضافه خواهد شد. بنابه گفته‌ی میجر نلسون که این خبر را اعلام کرد، پس از این آپدیت سیستم گیمرتگ می‌تواند از کاراکترهای بیش از ۲۰۰ زبان دنیا پشتیبانی کند تا شما بتوانید تقریبا هر زبانی که داشتید، اسم خود را با حروف آن زبان بنویسید.

تغییر دومی که قرار است به سیستم GamerTag اضافه شود و برای همیشه نیز باقی بماند، این است که شما خواهید توانست اسامی تکراری را که پیش‌تر توسط دیگران گرفته شده نیز برای خود ثبت کنید. به‌گفته‌ی میجر نلسون، می‌توان به تعداد نامحدود اسم Major Nelson در سرویس ایکس باکس لایو ثبت کرد. البته لازم نیست نگران عنوان اصلی نام خود یا همان Title Holder باشید؛ چراکه کماکان به قوت خود باقی خواهند ماند و برای راحتی کار، مایکروسافت قرار است سه یا چهار پسوند عددی نیز به نام اضافه کند تا با سایر اسامی مشابه، قاطی نشود.

به‌عنوان مثال اگر نام شما Major Nelson باشد، سیستم گیمرتگ فقط این اسم را بدون هیچ پسوند عددی برای پردازش خواهد خواند. اما اگر این نام پیش‌تر ثبت شده باشد، سیستم بدون این‌که نامی نمایش داده شود، به آخر اسم شما چند رقم اضافه خواهد کرد که با اشخاص هم‌نام دیگر قاطی نشود. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت اعلام نشده، اما بنابه گفته‌ی میجر نلسون که گفته بود در طول چند ماه آينده، ما هم همین زمان را در نظر خواهیم گرفت و منتظر می‌مانیم.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده