// چهار شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

استودیو راک استدی در E3 2019 حضور نخواهد داشت

سفتون هیل در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که استودیو راک استدی در نمایشگاه E3 2019 حضور نخواهد داشت.

چهار سال از عرضه بازی Batman: Arkham Knight می‌گذرد و هواداران سه‌گانه آرکام، منتظر بازی جدید استودیو راک استدی (Rocksteady Studios) هستند، اما به‌نظر می‌رسد که این استودیو هنوز آماده معرفی بازی جدیدش نیست.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سفتون هیل، یکی از موسسین راک‌استدی‌، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که این استودیو در نمایشگاه E3 2019 حضور نخواهد داشت و در لندن باقی خواهند ماند. ازاین‌رو سخت در تلاش هستند تا بازی جدید خود را آماده کنند. تاکنون راک‌استدی در رویدادهای مختلفی شرکت نکرده است و امیدواریم بازی جدید آن‌ها هرچه زودتر برای معرفی آماده شود. شایعات مختلفی حول بازی راک‌استدی به‌گوش می‌رسد. بعضی‌ها معتقد هستند که بازی بعدی این استودیو، یک بازی سرویس‌دهنده است؛ این درحالی است که شایعات دیگری هم منتشر شده ازاین‌که بازی بعدی راک‌استدی با محوریت Justice League ساخته می‌شود.

هواداران سری آرکام و استودیو راک‌استدی همچنان باید منتظر رویدادهای آینده بمانند تا اینکه این استودیو بازی جدید خود را معرفی کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ البته راک‌استدی اولین استودیویی نیست که اعلام کرده بازی جدیدش در E3 2019 حضور ندارد، بلکه در این رویداد نسخه جدید Need for Speed هم نمایش داده نمی‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده