نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

شخصیت‌های Koopa Troopa و Blooper به بازی Mario Tennis Aces اضافه خواهند شد [E3 2018]

‌به‌تازگی کمپانی نینتندو اعلام کرده است که دو شخصیت Koopa Troopa و Blooper به جمع کاراکترهای بازی Mario Tennis Aces اضافه خواهند شد.

شاید نینتندو همچون بسیاری از کمپانی‌های دیگر در زمینه‌ی ارائه و همه‌گیر کردن محتوای آنلاین موفق عمل نکرده باشد، اما این شرکت در زنده‌ کردن محتوای قدیمی و پشتیبانی از آن‌ها به شکلی خارق‌العاده‌ای خوب عمل کرده است. دیروز نینتندو به شکل رسمی اعلام کرد که به ارائه‌ی آپدیت‌های رایگان در سال ۲۰۱۸ برای بازی Splatoon 2 ادامه خواهد داد و به این ترتیب ۶ ماه بیشتر از موعد از پیش تعیین شده برای این بازی محتوای رایگان منتشر خواهد شد. در همین راستا نیز امروز این کمپانی اعلام کرد که دو شخصیت Koopa Troopa و Blooper را به جمع کاراکتر‌های بازی Mario Tennis Aces که تابستان امسال منتشر خواهد شد اضافه خواهد کرد.

Mario Tennis Aces

درست است که اگر خبر اضافه شدن این دو شخصیت به بازی Super Smash Bros. Ultimate اعلام می‌شد به‌مراتب غوغای بیشتری در میان هواداران به‌راه می‌افتاد، اما شرایط فعلی نیز به خودی خود حال و هوای پر هیجانی را میان طرفداران این بازی به وجود آورده است. Mario Tennis Aces درست همانند بازی‌های مبارزه‌ای، شخصیت‌های کاملا بالانس و متعادلی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال شخصیت Yoshi کاراکتری بسیار سریع است، اما از نظر قدرت در مقابل شخصیت‌های کند‌تری همچون Bowser عملکرد ضعیفی خواهد داشت. علاوه بر این، حتی شخصیت‌هایی با ویژگی‌های تقریبا مشابه همچون Bowser و Chain Chom استایل گیم‌پلی بسیار متفاوتی در مقایسه با یکدیگر خواهند داشت.

این بازی در تاریخ ۱ تیر برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و شخصیت‌های Koopa Troopa و Blooper نیز در حد فاصل‌ ماه‌های تیر تا مرداد به جمع کاراکتر‌های این بازی خواهند پیوست.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده