// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

Super Smash Bros Ultimate، یک بازی کاملا جدید است [E3 2018]

نینتندو اعلام کرده است که بازی Super Smash Bros Ultimate، یک بازی کاملا جدید در این مجموعه است.

در جریان رویداد نینتندو دایرکت و نمایشگاه E3 2018، بازی Super Smash Bros Ultimate به طور کامل معرفی شد. در این رویداد شاهد این بودیم که تیم سازنده، تمامی شخصیت‌های مجموعه Super Smash Bros را دور یکدیگر جمع کرده است تا کاربران نینتندو سوییچ تجربه‌ای متفاوت‌تر و هیجان انگیزتر نسبت به نسخه‌های پیشین داشته باشند.

حال با توجه به اخبار بازی، در نمایشگاه E3 2018 سایت گیم اینفورمر گفت‌وگویی با بیل ترینن، یکی از اعضای نینتندو آمریکا و نیت بیلدورف، مدیر بومی سازی نینتندو ترتیب داد که در جریان این مصاحبه اطلاعات بیشتری از بازی Super Smash Bros Ultimate منتشر شده است. مهم‌ترین موردی که به آن اشاره شد، این بود که تیم سازنده تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا نسخه Ultimate، یک بازی جدید در این مجموعه باشد و کاربران نباید به چشم یک نسخه پورت شده یا یک نسخه Definitive Edition به آن نگاه کنند.

همچنین در ادامه مشخص شد که تیم از تغییرات هسته‌ای به تغییرات مکانیزم‌های بازی نظیر سرعت، حرکت، انیمیشن‌های شخصیت‌ها و موارد دیگری روی آورده است و از این‌رو کاربران برای حرفه‌ای شدن با شخصیت مورد علاقه خود، باید تمام ویژگی‌های آن را از ابتدا مطالعه کند. این گفته برای اشخاصی که نسخه‌های پیشین را تجربه کرده بودند نیز صدق می‌کند. نیت بیلدورف اشاره کرد که چیزی که در E3 2018 معرفی بازی به‌نمایش درآمد، تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های بازی Super Smash Bros Ultimate بود و موارد بیشتری در انتظار بازیکنان است.

نکته‌ی جالب این مصاحبه، این بود که نینتندو اعلام کرد کمپانی باندای نامکو و کمپانی Sora Ltd نیز در ساخت نسخه Ultimate با نینتندو همکاری می‌کنند. این دو کمپانی در گذشته نیز نسخه نینتندو Wii U و نسخه نینتندو 3DS مجموعه Super Smash Bros را توسعه داده بودند. با تمام این تفاسیر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Super Smash Bros Ultimate چیست؟ بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده