// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

کمپانی بتسدا برنامه‌ای برای محتویات بتل رویال ندارد

پت هاینز در جریان گفت و گوی اخیر خود اعلام کرده است که بتسدا، برنامه‌ای برای تولید محتویات بتل رویال ندارد.

این روزها، یکی از مواردی که صنعت بازی‌های ویدیویی را فرا گرفته، بازی‌هایی هستند که برپایه محتویات بتل رویال ساخته می‌شوند. حتی سازنده‌هایی که درگذشته سمت این سبک نبوده‌اند نیز در بازی‌های جدید خود محتویات بتل رویال را قرار داده‌اند. با این‌ حال برای عده‌ای از کاربران سوال پیش آمده است که آیا بازی‌های معرفی شده بتسدا (Bethesda) در نمایشگاه E3 2018 نیز دارای حالت بتل رویال هستند یا نه.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پیت هاینز در جدیدترین گفت و گوی خود در E3 2018 در مورد سبک بتل رویال سخن گفته است. وی در جریان مصاحبه خود اعلام کرد:

به‌طور قطع ما برنامه‌ای برای موردی که به بتل رویال مربوط باشد، نداریم. ما به‌دنبال دیگران برای انجام این دسته از کارها راه نخواهیم افتاد؛ همانند گذشته که بازی‌های فیسبوک بسیار مورد توجه قرار گرفته بودند و ما به‌سراغ این کار نرفتیم. اینکه بازی‌های بتل رویال این روزها عامه پسند شده‌اند، بدین معنا نیست که این سبک برای استودیو ما مناسب باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

اگر روزی شخصی با ایده‌ای تازه به‌نام بتل رویال می‌آمد و فکر می‌کرد این ایده می‌تواند باحال و جذاب باشد، شاید اجرای آن را در نظر می‌گرفتیم اما ما علاقه‌ای به دنبال کردن مواردی که ترند شده‌اند، نداریم. ما می‌خواهیم خود را مجبور به خلق تجربیات جدید مختلف کنیم.

باتمام این تفاسیر خیال‌مان می‌تواند راحت باشد که بازی Rage 2 که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، فاقد بخش بتل رویال است. درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد همه‌گیر شدن بتل رویال چیست؟ با وجود این بخش در بازی‌های چندنفره معروف موافق هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده