نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵

ویدیو گیم پلی و اطلاعات جدید بازی Resident Evil 2 Remake در E3 2018

کپکام پس از رونمایی کامل بازی Resident Evil 2 Remake در E3 2018، یک ویدیو گیم پلی و اطلاعات بیش‌تری هم از آن به اشتراک گذاشت. 

صبح امروز و در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018، کمپانی کپکام با نمایش یک تریلر سینمایی، از بازی Resident Evil 2 Remake به صورت کامل رونمایی کرد. حال این شرکت، یک سری اطلاعات بیش‌تر و همچنین ویدیویی جدید از بازی منتشر کرده است که در این ویدیو، می‌توان بیش‌تر با گیم‌پلی بازی آشنا شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کپکام همچنین با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، در مورد بازی گفت:

نسخه اصلی بازی Resident Evil 2 شخصیت‌هایی را به مجموعه رزیدنت ایول معرفی کرد که به مرور، تبدیل به نماد‌هایی برای این سری شدند؛ لئون اس کندی که یک پلیس جوان بود و کلیر ردفیلد، یک دانشجو. سرنوشت این دو در اثر حوادث شهر راکون سیتی، به هم گره خورد و حال، آن‌ها باید به یکدیگر کمک می‌کردند تا در این شهر پر از زامبی، زنده بمانند. هر دو این شخصیت‌ها بخش داستانی مختص به خود را در بازی دارند و بازیکنان، می‌توانند هر دو این بخش‌ها را در نسخه بازسازی‌شده هم تجربه کنند. 

پس از گذشت ۲۰ سال از انتشار نسخه اصلی، نسخه بازسازی‌شده قرار است حس و حال این بازی را مجددا زنده کند. البته این بار و به لطف استفاده از موتور RE Engine که قدرت آن در نسخه هفتم بازی به رخ کشیده شد، بازی به مراتب گیراتر و جذاب‌تر خواهد بود. به لطف توانایی‌های این موتور، کیفیت گرافیکی بازی بسیار بالا است و این مساله را می‌توان در طراحی شخصیت‌ها و محیط مشاهده کرد. علاوه بر این زامبی‌ها هم در نسخه بازسازی‌شده واکنش طبیعی‌تری به گلوله‌ها نشان می‌دهند و این مساله، روی گیم‌پلی هم تاثیر می‌گذارد و شما باید دقت داشته باشید که تیر‌هایتان را با هدف‌گیری قسمت‌هایی از بدن زامبی‌ها که آسیب‌پذیری کم‌تری دارند، هدر ندهید. 

نورپردازی‌های طبیعی‌تر هم مورد دیگری هستند که در نسخه بازسازی‌شده شاهد آن خواهید بود. 

همچنین یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده بازی در کپکام، در مورد این اثر گفت:

زمانی که در سال ۲۰۱۵ ما رسما ساخته شدن نسخه بازسازی بازی Resident Evil 2 را تایید کردیم، طرفداران واکنش فوق‌العاده خوبی به این موضوع نشان دادند. پس از آن ما این هفته بی‌صبرانه منتظر بودیم که بتوانیم به صورت کامل از بازی رونمایی کنیم و خب نمایش بازی در E3 2018، نشان داد که این نسخه، نه‌تنها قصد دارد حس و حال نسخه اصلی بازی را حفظ کند، که در کنار آن می‌خواهد بازی را به شکلی امروزی‌تر و بهتر هم به تصویر بکشد. 

همچنین تصاویری هم از این بازی منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید:

Resident Evil 2 Remake


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده