// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۰

بازی Overwhelm معرفی و منتشر شد [E3 2018]

بازی Overwhelm، طراحی شده در سبک دوبعدی و حالت بقا، نه‌تنها در جریان کنفرانس PC Gaming Show در رویداد E3 2018 معرفی شد بلکه هم اکنون در استیم نیز منتشر شد.

بازی Overwhelm در واقع قصد دارد یک روند سخت و حالت بقا را برای کاربران به ارمغان بیاورد؛ طوری که شما در آن با کمبود مهمات و دشمنان زیادی روبه‌رو می‌شوید. این بازی با داشتن سبک پلتفرمر و جلوه‌های رترو مانندش امروز در جریان کنفرانس PC Gaming Show در رویداد E3 2018 معرفی شد.

وظیفه شما در این بازی واضح است؛ طوری که شما یک شوالیه هستید که در مقابل امواجی از هیولاهای بیگانه قرار می‌گیرید. پنج غول یا همان باس در گوشه کنار نقشه بزرگ این بازی گنجانده شده است. شما باید کریستال‌ها را جمع آوری کنید و آنها را در مرکز نقشه در دل دستگاهی وارد کنید. نقطه به نقطه نقشه این بازی رمز و راز‌هایی جای گرفته است که آیتم‌های ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته است.

جالب است بدانید که سازندگان نه تنها این پروژه را معرفی کردند بلکه هم‌اکنون آن را در اختیار طرفداران این سبک قرار دادند. بازی مذکور در واقع ۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است، اما هم‌اکنون در استیم آن را می‌توانید با پرداخت ۸ دلار خریداری و دانلود کنید.

سازندگان ضمن معرفی و عرضه بازی تریلری نیز از آن منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه احتصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده