// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۴

تریلر جدید بازی بتل رویال Mavericks: Proving Grounds منتشر شد [E3 2018]

PC Gaming Show در جریان کنفرانس خود در رویداد E3 2018 تریلری از بازی Mavericks: Proving Grounds منتشر کرد.

جدیدترین تریلر بازی Mavericks: Proving Grounds، ساخته شده در سبک بتل رویال، در جریان کنفرانس PC Gaming Show در E3 2018 منتشر شد.

بازی Mavericks: Proving Grounds که بهمن ماه گذشته شاهد انتشار تریلری از آن بودیم گویا قصد دارد با گرافیک و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در سبک بتل رویال با محصولات مشابه همچون بازی PUBG و بازی Fortnite به رقابت بپردازد. به نقل از سازندگان اطلاعات زیادی در محیط این بازی گنجانده شده است که روی گیم پلی بازی تاثیر دارد. سیستم پویا محیط این بازی می‌تواند این بازی را از سبک‌های مشابه متمایز کند.

به نقل از وب سایت این بازی، Mavericks: Proving Grounds برای عرضه در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است و گویا سازندگان قصد دارند که بیش از ۴۰۰ کاربر را در دنیای این بازی رها کنند.

همچنین به گفته سازندگان این بازی در یک نقشه اتفاق نمی‌افتد و بیشتر در یک دنیای بسیار بزرگ اتفاق می‌افتد. در جریان نمایشگاه سازندگان از نسخه بتا این بازی نیز رونمایی کردند که محتویات انحصاری زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی بتل رویال را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه احتصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده