// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۸

تریلر جدید بازی Transference منتشر شد [E3 2018]

کمپانی یوبی سافت در بخشی از کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 تریلر جدیدی از بازی Transference منتشر کرد.

کمپانی Ubisoft (یوبی سافت) به عنوان یکی از اصلی‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی، هم‌اکنون در حال برگزاری کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2018 است. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جریان این رویداد تریلر جدیدی از بازی Transference به نمایش در آمده است.

این بازی که با همکاری کمپانی SpectreVision (اسپکتر ویژن) و استودیو Ubisoft Montreal (یوبی سافت مونترال) ساخته شده است، تر‌کیبی از دو مدیوم سینما و بازی ویدیویی است. در این بازی می‌توانید وارد ذهن دیجیتالی دیگران شوید و با هدف کمک به حل مشکلات، در آن‌ها کاوش کنید. این بازی واقعیت مجازی و ترسناک روانشناختی، بر‌پایه حل پازل‌ها بنا شده است و از ویژگی‌هایی همچون روایت چند شاخه و بازیگران واقعی بهره می‌برد. در تریلر جدید بازی Transference مشاهده می‌کنیم شخصیت پدر از فرزندش به دلیل اجبار به پوشیدن هدست سنگین عذرخواهی می‌کند. تازه‌ترین تریلر بازی مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

با استناد به تریلر  جدید بازی Transference، این بازی در فصل پاییز سال ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و هدست‌های واقعیت مجازی Oculus، پلی استیشن VR و Vive عرضه خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده