// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۴

تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Mario+Rabbids: Kingdom Battle مشخص شد [E3 2018]

کمپانی یوبیسافت در کنفرانس خود در E3 2018 از جدیدترین بسته الحاقی بازی Mario+Rabbids: Kingdom Battle رونمایی کرد.

کنفرانس یوبیسافت در E3 2018 دقایقی می‌شود که کار خود را آغاز کرده است و تا به اینجای کار شاهد نمایش‌های جذاب و موردانتظاری از این کمپانی بودیم، اما اگر از طرفداران کنسول نینتندو سوییچ باشید، باید بدانید که یوبی سافت همچنان به این کنسول محبوب وفادار است و با نمایش یک بسته الحاقی جدید برای بازی Mario+Rabbids: Kingdom Battle همچنان به پشتیبانی از این اثر ادامه خواهد داد.

این بسته الحاقی که Donkey Kong Adventure نام دارد، قرار است شخصیت مجموعه دانکی کونگ را هم به بازی ماریو پلاس ربیدز اضافه کند. این موضوع پیش از این نیز به طور رسمی معرفی شده بود و این بار شاهد اجرای موسیقی زنده بازی همراه با نمایش تریلری از آن بودیم. دی ال سی جدید این بازی در تاریخ ۲۶ ژوئن، مصادف با پنجم تیر برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Mario+Rabbids: Kingdom Battle یکی از انحصاری‌های موفق نینتندو سوییچ به شمار می‌رفت که باعث شد تا بسیاری از دارندگان این کنسول نسبت به حمایت یوبیسافت از محصول جدید نینتندو امیدوار و برای بازی‌ها و پروژه‌های آینده آن هیجان‌زده باشند. با وجود اینکه هنوز خبری از بازی جدیدی از این مجموعه نیست، اما بسته الحاقی Donkey Kong Adventure نیز می‌تواند کماکان گزینه جذابی برای طرفداران سوییچ باشد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده