نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۵

تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege از مرز ۳۵ میلیون نفر عبور کرد [E3 2018]

کمپانی یوبیسافت در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2018 اعلام کرد که بازی Rainbow Six Siege به ۳۵ میلیون نفر کاربر دست یافته است.

در جریان کنفرانس یوبیسافت در نمایشگاه E3 2018 مطلع شدیم که بازی Rainbow Six Siege به رکورد جدیدی در زمینه کاربران دست یافته است. به گفته کمپانی یوبی سافت، تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege از مرز ۳۵ میلیون عبور کرده است و این در حالی است که تعداد کاربران بازی در تاریخ بیست‌وسوم فروردین‌ماه (۱۲ آوریل) ۳۰ میلیون بازیکن گزارش شده بود. این اعداد و ارقام نشان از رشد پنج میلیونی کاربران بازی در عرض دو ماه دارد که رقم قابل توجهی است. کمپانی Ubisoft در ادامه اعلام کرد که مسابقات پرو لیگ بازی Rainbow Six Siege در تاریخ بیست‌وهشتم خردادماه (۱۸ ژوئن) برگزار خواهد شد.

بازی Rainbow Six Siege در سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Rainbow Six Siege‌ برخلاف چیزی که انتظار داشتیم، فاقد بخش داستانی است و صرفا یک بازی تیر اندازی چندنفره‌ی آنلاین است. با وجود یک بخش تک‌نفره‌ی تمرینی، Siege در نبود بخش داستانی نتوانست مثل رقبای بزرگ خود قد علم کند و با بازخورد خوب عموم مواجه شود. در عوض بازی مخاطب خاص خود را دارد و به دور از فضای عامه پسند بازی‌های مشابه، یک بستر تاکتیکی و بسیار حرفه‌ای را پیش روی بازیکنان گذاشته و آن‌ها را به جان هم انداخته است. همه چیز به کار تیمی بستگی دارد و اولین اشتباه، آخرین اشتباه شما خواهد بود!

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده