نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۷

تریلر جدیدی از بازی Crackdown 3 منتشر شد [E3 2018]

کمپانی مایکروسافت دقایقی پیش در رویداد E3 2018 تریلر جدیدی از بازی اکشن ماجراجویی و جهان‌باز Crackdown 3 به نمایش در آورد.

در جریان نمایشگاه E3 2018 و در کنفرانس خبری کمپانی مایکروسافت تریلر جدیدی از بازی Crackdown 3 به نمایش در آمد و مشخص شد که این بازی اکشن ماجراجویی و جهان‌باز در فوریه ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند ۹۷) در دسترس کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

بازی Crackdown 3 یک بازی اکشن ماجراجویانه است که در روند توسعه بازی Crackdown حداقل سه استودیوی انگلیسی نقش دارند: اولین استودیو، Sumo Digital است که برای ساخت بازی Sonic & All-Stars Racing شناخته می‌شود و وظیفه ساخت بخش داستانی بازی را به عهده دارد. استودیوی بعدی Reagent Games است که مدیر اجرایی آن یعنی دیو جونز (Dave Jones) فردی است که استودیوی تعطیل شده Realtime Worlds را تاسیس کرده بود. این استودیو نسخه اول بازی Crackdown را ساخته بود. در انتها سومین استودیو Ruffian Games نام دارد که بازی Crackdown 2 را ساخته بود و در پروژه بازی Crackdown 3، بخش چندنفره این بازی را می‌سازد. برای بخش آنلاین بازی از قابلیت پردازش ابری استفاده می‌شود تا به تخریب پذیری محیط بازی کمک کند. همچنین بخش داستانی بازی Crackdown 3 تخریب پذیری محدودتری دارد، اما طبق گفته سازندگان بازی این تخریب پذیری همچنان قابل توجه است.

بازی Crackdown 3 تابه‌حال چندین و چند بار تاخیر خورده است. این بازی اولین بار در نمایشگاه E3 2014 رونمایی شد و قرار بود در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شود، اما در آن زمان تاخیر خورد. پس از آن سازندگان بازی اعلام کردند که Crackdown 3 در ماه نوامبر (آبان-آذر) سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود، اما بازی دوباره تا بهار ۲۰۱۸ و پس از آن باری دیگر تا تابستان امسال تاخیر خورد.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی Crackdown 3 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده