// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰

بازی Sekiro Shadows Die Twice به صورت رسمی معرفی شد [E3 2018]

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت و نمایشگاه E3 2018، بازی جدید استودیو فرام سافتور با نام Sekiro Shadows Die Twice معرفی شد.

در مراسم جایزه بازی سال 2017 بود که یک ویدیو مرموز از ساخته جدید استودیو فرام سافتور (FromSoftware) در دسترس قرار گرفت و از آن روز به بعد، کاربران شروع به تحلیل آن کردند که بازی جدید فرام سافتور به چه اثری نزدیک است؟ با این حال از همان ابتدا مشخص بود که دیگر شاهد ادامه‌ای از سری سولز نخواهیم بود؛ زیرا فرام سافتور بارها و بارها اعلام کرده است که دیگر این مجموعه را ادامه نخواهد داد. از طرفی عده‌ای معتقد بودند که بازی معرفی شده، بازی Bloodborne 2 است که خب با توجه به‌تئوری‌های موجود این مورد نیز کنار می‌رود.

همچنین در گذشته از طریق منابع خبری مختلف شایعاتی به‌گوش می‌رسید از اینکه نام بازی بعدی فرام سافتور، Sekiro Shadows Die Twice است و دنیای فانتزی‌تر و تاریک‌تری را ارائه می‌دهد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، بازی جدید فرام سافتور با انتشار یک ویدیو معرفی شد. با توجه به ویدیو منتشر شده، شاهد یک بازی سامورایی هستیم و نکته جالب‌تر، این است که اکتیویژن (‌Activision) ناشر بازی است. همچنین بازی برای عرضه در سال ۲۰۱۹ درنظر گرفته شده است.

در جریان ویدیو منتشر شده، شاهد ساختار خاص بازی‌های فرام سافتور هستیم و به‌نظر می‌رسد باس‌ فایت‌ها و دنیای هیجان انگیز و غنی‌ای برای کاربران در نظر گرفته شده است. همچنین این بازی یک اثر چندپلتفرمه است و انحصاری نیست.

دانلود از آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده