نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴

نسخه ویژه بازی Anthem معرفی شد [E3 2018]

نسخه‌ی ویژه بازی Anthem با نام Legion of Dawn معرفی شد. علاوه بر پاداش‌های دیجیتالی، این نسخه از بازی چند پوشش ویژه در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

شب گذشته و در جریان رویداد EA Play 2018، چند نمایش جذاب از بازی Anthem دیدیم. دو تریلر از بازی به نمایش در آمد که یکی از آن‌ها سینمایی بود و دیگری، روند بازی را به تصویر می‌کشید و اگر هنوز این دو تریلر را ندیده‌اید، می‌توانید آن‌ها را در این صفحه تماشا کنید. در جریان نمایش این تریلرها و اعلام تاریخ انتشار رسمی بازی و توضیح درباره مکانیسم‌های گیم‌پلی، نسخه‌ی ویژه‌ی بازی که Legion of Dawn نام دارد، توسط BioWare معرفی شد.

در این نسخه، برای هر چهار کلاس، زره‌های Javelin Power Suit، یعنی Ranger، Colossus، Interceptor و Storm، زره‌های ویژه (Legendary) درنظر گرفته شده است. طبق گفته‌ی سازندگان بازی، کنترل هر یک از این چهار کلاس از زره‌های بازی، سبک خاص و منحصر به فرد خود را دارا است و درنتیجه، با انتخاب هر یک از آن‌ها شاهد تغییر در روند کنترل آن‌ها و به طبع، تغییر در گیم‌پلی بازی خواهیم بود. سازندگان بازی در ادامه افزودند که ظاهر این زره‌ها قابل تغییر و شخصی‌سازی است. طراحی انجام شده در ساخت زره‌های Legendary که قرار است به واسطه‌ی نسخه‌ی Legion of Dawn در اختیار کاربران قرار بگیرد، بر پایه‌ی زره‌ خلبان‌های اسطوره‌ای و تاریخیِ جهان بازی است.

لازم به ذکر است که یک سلاح و یک Gear Attachment که هر دو Legendary هستند، برای زره‌ کلاس Ranger در نظر گرفته شده است که هنوز جزئیات و ویژگی‌های خاص این سلاح و افزونه‌ای که نام برده شد، مشخص نشده است. همچنین کاربران می‌توانند از محتویاتی مانند آلبوم ساندترکِ بازی که در نسخه‌ی Legion of Dawn قرار داده شده است، بهره ببرند.

در پایان و به توجه به وعده‌ای که سازندگان دادند، کسانی که نسخه‌ی Legion of Dawn بازی را پیش‌خرید کنند، به واسطه‌ی دسترسی ویژه‌ای (VIP) که به آن‌ها داده می‌شود، به تمامی دموهایی که قبل از عرضه‌ی بازی منتشر خواهند شد، دسترسی خواهند داشت. 
بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌ سی منتشر می‌شود


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده