نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

الکترونیک آرتز از سرویس Origin Access Premier رونمایی کرد [EA Play 2018]

کمپانی الکترونیک آرتز در رویداد EA Play 2018 سرویس Origin Access Premier را معرفی کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس EA Play پیش از آغاز نمایشگاه E3 2018 از سرویس Origin Access Premier رونمایی کرد که در واقع نسخه جدید سرویس Origin Access به حساب می‌آید و یک ارتقا قابل توجه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

به گفته کمپانی الکترونیک آرتز، مشترکین این سرویس نه‌تنها می‌توانند بازی‌های سرویس Origins Access را بازی کنند، بلکه قادر خواهند بود تا بازی‌های جدید این کمپانی نظیر بازی Battlefield V و بازی Madden 19 را که برای کامپیوتر منتشر خواهند شد، تجربه کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند به جای دانلود بازی‌ها، به صورت مستقیم به استریم آن‌ها بپردازند و از تجربه بازی‌ها لذت ببرند.

اگر درباره این سرویس اطلاعی ندارید باید بگوییم که سرویس Origin Access یک سرویس اختصاصی برای پلتفرم PC است که شباهت زیادی به سرویس Xbox Game Pass کمپانی مایکروسافت دارد. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا با پرداخت ۴.۹۹ دلار اشتراک ماهانه به صورت نامحدود به لیست بزرگی از بازی‌های الکترونیک آرتز نظیر مجموعه Dead Space و سری Dragon Age دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران Origin Access قادر به تجربه نسخه آزمایشی بازی‌ها هستند و در خریدهای دیجیتالی خود از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

کمپانی Electronic Arts همچنین در این کنفرانس نمایش‌هایی نیز از بازی‌های دیگری چون بازی Star Wars: Jedi Fallen Order، بازی Battlefield V و بازی FIFA 19 نیز ارائه کرد که برای مشاهده آن‌ها می‌توانید به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2018 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده