نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰

پوشش ویدیویی زنده زومجی از کنفرانس EA Play 2018 - تمام شد

امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران، الکترونیک آرتز کنفرانس خود با نام EA Play را برگزار می‌کند که ما هم در زومجی به پوشش زنده ویدیویی این رویداد خواهیم پرداخت.

امشب الکترونیک آرتز به رسم سال‌های گذشته، کنفرانس خود را با نام EA Play، پیش از آغاز رسمی رویداد E3 2018 در محلی غیر از سال اصلی رویداد E3 برگزار می‌کند. چند سالی است که EA، این رسم را در پیش گرفته است و ترجیح داده است که برای خود در هفته داغ گیمرها، مراسم جداگانه‌ای را در نظر بگیرد. در مراسم EA Play امسال، می‌توانیم شاهد رونمایی رسمی از بازی فیفا 19 باشیم که به احتمال بسیار زیاد با اضافه شدن بخش چمپیونز لیگ، قرار است عاشقان ورزش فوتبال را بیش از پیش خوشحال کند. از طرف دیگر، بخش زیادی از کنفرانس به احتمال زیاد به بازی Battlefield V اختصاص خواهد داشت و تعدادی سورپرایز هم ممکن است منتظر گیمرها باشد. زومجی در راستای پوشش زنده ویدیویی کنفرانس‌های مهم E3 2018 نیز این کنفرانس را به صورت ویدیویی زنده پوشش می‌دهد و ۱۵ دقیقه قبل از آغاز مراسم یعنی ۲۲:۱۵ دقیقه،‌ با شما عزیزان همراه خواهیم بود.

پس ساعت ۲۲:۱۵، نوزدهم خرداد در همین پست منتظر شما هم هستیم تا با هم به تماشای کنفرانس EA Play 2018 بنشینیم.

اگر در مرورگر کروم نمی‌توانید پوشش زنده زومجی‌ را تماشا کنید، لطفا از مرورگر‌های دیگر مانند فایرفاکس برای تماشا استفاده کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده