// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

پشتیبانی از نینتندو 3DS و 2DS تا سال ۲۰۱۸ و پس از آن ادامه خواهد یافت [E3 2017]

در جریان گفت‌وگوی رجی فیس ام در نمایشگاه E3 2017، مشخص شد که نینتندو پشتیبانی از کنسول‌های 3DS و 2DS را پس از سال ۲۰۱۸ نیز ادامه می‌دهد.

با عرضه نینتندو سوییچ و پشتیبانی کمپانی نینتندو از این کنسول، این سوال پیش می‌آید که پشتیبانی از سایر پلتفرم‌های کمپانی ژاپنی، نظیر نینتندو 3DS و نینتندو 2DS، تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

در جریان اخبار منتشر شده کنسول‌های بازی، سایت IGN در نمایشگاه E3 2017 مصاحبه‌ای با رجی فیس ام، مدیر شعبه آمریکا نینتندو، ترتیب داده است که در جریان آن، رجی فیس ام در مورد کنسول‌های نینتندو سخن گفته است:

ما همچنان به فعال بودن کنسول نینتندو 3DS همانند روز عرضه‌اش ادامه خواهیم داد. از طرفی کنسول نینتندو 2DS XL جدیدترین نوآوری‌ای است که از دل کارخانه‌ ما بیرون آمده است. همچنین ما می‌دانیم که رنگ‌بندی‌های متفاوت، عاملی کلیدی هستند؛ زیرا مشتریان ما رنگ‌های متفاوت و متنوع را دوست دارند. از طرفی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و ویژگی‌های دیگر خانواده‌ی 2DS سبب شده است که این پلتفرم همچنان به کار خود ادامه دهد و نینتندو 3DS نیز در کنار آن به کار خود ادامه خواهد داد.

نوع دیگر پشتیبانی که کمپانی نینتندو آن را در نظر گرفته است، پشتیبانی از طریق عرضه باز‌ی‌های مختلف برای کنسول‌ دستی خود است:

ما به عرضه محتویات جدید برای پلتفرم خود ادامه خواهیم داد و به همین دلیل آن را فعال نگه داشته‌ایم. این کار تا سال ۲۰۱۸ و پس از آن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

در ادامه رجی فیس ام به صورت واضح اعلام کرد که اگرچه نینتندو سوییچ یک کنسول با قابلیت‌های کنسول‌های پرتابل است، ولی می‌توان آن را یک کنسول خانگی نیز دانست و به هیچ‌وجه یک جایگزین برای نینتندو 3DS و نینتندو 2DS نخواهد بود. وی در این‌باره می‌گوید:

ما می‌گوییم که این یک کنسول خانگی است که هر زمانی که دوست داشتید، می‌توانید آن را به هرکجا که خواستید ببرید. این بدین معنا است که سوییچ یک پلتفرم با عملکرد کنسول‌های خانگی است که قابل حمل بودن آن یک نوآوری کلیدی به حساب می‌آید. موردی که ما در انتها می‌خواهیم، این است که مشتریان ما نینتدو سوییچ را دستگاه خود بدانند. آن‌ها ترجیح می‌دهند که به انجام بازی‌هایی نظیر زلدا، ماریو و بازی‌های Third Party بپردازند. این موردی است که ما در نظر گرفته‌ایم و از آنجایی که حریص هستیم، می‌خواهیم کنسول نینتندو 3DS نیز در کنار آن (نینتندو سوییچ) قرار داشته باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده