نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

اطلاعات جدیدی از بازی Lone Echo منتشر شد [E3 2017]

استودیو ردی ات داون در طی نمایشگاه E3 2017، اطلاعات بیشتری از بازی واقعیت مجازی Lone Echo منتشر کرد.

در طی جدیدترین اخبار بازی، رو ویراسوریا از استودیو ردی ات داون (Ready at Dawn) در جریان کنفرانس پی‌سی گیمینگ شو (PC Gaming Show) در نمایشگاه E3 2017، اطلاعات بیشتری از پروژه بعدی این استودیو با نام Lone Echo، منتشر کرد.

بازی Lone Echo نشان‌دهنده‌ی اولین عملکرد استودیو Ready at Dawn در زمینه بازی‌های واقعیت مجازی است که با تکیه بر تجاربی که این استودیو به‌طور فزاینده‌ای کسب کرده است، ساخته خواهد شد. به گفته ویراسوریا، مکانیزم‌های بازی Lone Echo طوری طراحی شده‌اند که بتوانند به بهترین شکل از قابلیت‌های سخت‌افزار‌های واقعیت مجازی بهره ببرند.

بازی Lone Echo در دنیایی خالی از جاذبه جریان دارد که در آن، بازیکن‌ها با هل دادن، کشیدن و گرفتن اشیا مختلف در پیرامون‌شان، به راه خود ادامه خواهند داد. در زمینه داستانی، متاسفانه اطلاعات بسیار کمی در طول کنفرانس ارائه شد. به‌جای آن، نمایش بازی روی بخش چندنفره که یک سیستم کاملا جداگانه است و به نظر می‌رسد از آثار ورزشی الهام گرفته است، تمرکز داشت.

در حال حاضر، انتظار می‌رود بازی Lone Echo در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیرماه) سال جاری به‌صورت اختصاصی برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت (Oculus Rift) منتشر شود.

https://www.zoomg.ir/topics/e3-2017/


منبع Onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده