نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

در کنفرانس E3 2017 دیوالور دیجیتال منتظر بازی جدید نباشید

کمپانی دیوالور دیجیتال اعلام کرد که قصد معرفی بازی جدیدی را در کنفرانس E3 2017 خود ندارد.

دیوالور دیجیتال تازه‌وارد نمایشگاه E3 امسال محسوب می‌شود و قرار است برای اولین بار کنفرانس اختصاصی خود را در E3 2017 برگزار کند. در حالی که انتظار می‌رفت این ناشر بازی‌های مستقل مشهور در این کنفرانس بازی‌های جدیدی رونمایی کند، ولی طبق توییتی که توسط شرکت منتشر شده نباید چنین انتظاری داشته باشیم. متن توییت دیوالور دیجیتال به شرح زیر است:

کنفرانس دیوالور دیجیتال در E3 2017 محلی برای رونمایی از بازی‌های جدید نخواهد بود. با این حال شاهد حضور Suda 51 خواهید بود.

سودا 51 رییس کمپانی گرس‌هاپر گیمز و سازنده بازی‌هایی چون No More Heroes است که باید دید چه نقشی در کنفرانس دیوالور دیجیتال خواهد داشت. با اینکه شاید عدم معرفی بازی‌های جدید باعث ناامیدی یک سری از طرفداران شود، اما در اصل دیوالور بازی‌های مستقل موردانتظاری برای انتشار در سال جاری دارد که ارائه نمایشی از آن‌ها و برای مثال اعلام تاریخ انتشار دقیق یک سری از بازی‌ها، قطعا برای طرفداران بازی‌های مستقل جذاب خواهد بود.

همچنین یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های دیوالور، بازی مبارزه‌ای Absolver است که احتمالا شاهد ارائه تریلری از گیم‌پلی بازی خواهیم بود. همچنین این کمپانی اخیرا بازی The Swords of Ditto را معرفی کرده که شاید اطلاعات بیش‌تری از آن نیز در جریان کنفرانس ارائه شود.

کنفرانس دیوالور دیجیتال در E3 2017 روز دوشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد و زومجی نیز آن را پوشش خواهد داد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده