// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۸

نینتندو در حال ساخت نوع جدیدی از بازی Mario است [E3 2016]

کنفرانس نینتندو پر بود از اخبار و رونمایی‌های مختلف که تمامی آنها را در زومجی به سمع و نظرات رساندیم. یکی از این اخبار فعالیت کمپانی نینتندو بر روی نوع جدیدی از بازی Mario است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

پس از خبر رونمایی از بازی  Legend of Zelda: Breath of the Wild در جریان نمایشگاه E3 2016، اکنون این خبر به گوش می‌رسد که شخصیت دوست داشتنی ماریو نیز قرار است نسخه‌ی جدیدی از خود را تجربه کند. طبق گفته‌های شیگرو میاموتو، خالق مجموعه‌ی ماریو، به احتمال زیاد سال آینده و در نمایشگاه E3، نوع جدیدی از بازی Mario را شاهد خواهیم بود. بخشی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

همیشه تلاش ما بر این امر بوده که چیز جدید و جذابی خلق کنیم تا بتوانیم کاربران را راضی نگه داریم. خبر خوشحال کننده این که به احتمال زیاد شما در یک یا دو سال آینده نوع جدیدی از بازی Mario را خواهید دید که البته ممکن است در رویداد E3 سال آینده اطلاعاتی از آن منتشر شود.

وی همچنین از سختی کار بر روی مجموعه‌ی ماریو در مقایسه با مجموعه‌ی Zelda خبر داد و گفت که قراردادهای مهم‌تر بازی‌ها بسته به میزان دسترس‌پذیری و دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان است. کاربران جدیدی نیز که تازه به جمع دارندگان نینتندو اضافه شده‌اند، این شانس را دارند تا Mario را طوری که قبلا ندیده‌اند، ببینند. آخرین نسخه‌ی پلتفرمر سری ماریو بازی Super Mario 3D World بود که می‌توان آن را دنباله‌ای برای بازی Super Mario 3D Land دانست. نینتندو همچنین بازی پیش‌تر معرفی شده‌ی Paper Mario: Color Splash را نیز در نمایشگاه E3 2016 به نمایش درآورد. پیش‌تر در زومجی خواندید که فروش جهانی بازی Super Mario Maker از مرز ۳/۵ میلیون نسخه عبورکرد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده