// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۹

کنسول های نینتندو 3DS با طرح جدید بسیار زیبا هستند [E3 2016]

همیشه داشتن یک کنسول یا هر وسیله‌ی دیگری با رنگ و لعاب خاص و زیبا حس بسیار بهتری را نسبت به نمونه‌ی معمولی آن کنسول به کاربر منتقل می‌کند. به تازگی کمپانی نینتندو از کنسول‌های 3DS خود با طرح جدیدی رونمایی کرده که پیشنهاد می‌کنیم همراه با زومجی عکس‌های آن را مشاهده کنید.

پس از معرفی شخصیت جدید و همچنین حالت جدید مبارزات FFA (Free For All) برای بازی Pokemon Sun and Moon در جریان کنفرانس نینتندو در نمایشگاه E3 2016، وب‌سایت این کمپانی تصاویر و جزییات طرح جدید کنسول‌های نینتندو 3DS را منتشر کرده که در نوع خود بسیار زیباست. اولین کنسول که دارای طرح بازی Pokemon Sun and Moon است، منقوش به تصویر یکی از شخصیت‌های این بازی به رنگ سفید و بصورت استنسیل (شابلون مانند) بر روی صفحه‌ی بالایی مشکی رنگ این کنسول است. طرح دیگر که کنسول را به رنگ زرد کم‌رنگ درآورده، تصویر شخصیت دوست‌داشتنی Pikachu را به رنگ قهوه‌ای بسیار کم‌رنگ بر روی آن نقاشی کرده است. تصاویر این دو کنسول را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

این دو کنسول طبق زمان‌بندی‌های قبلی قرار است در تاریخ ۲۸ آبان ماه (۱۸ ماه نوامبر) در کشور ژاپن با قیمت حدودا ۱۹۵ دلار عرضه شوند. پیش‌تر و در جریان نمایشگاه E3 2016، در زومجی خواندید که ویژگی جدید بازی Pokemon Sun and Moon توسط نینتندو معرفی شد و در مطلبی دیگر نیز از رونمایی بازی دیگر این کمپانی یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild مطلع شدید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده