نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۹

پوشش زنده زومجی از کنفرانس نینتندو در E3 2016 (تمام شد)

تا کمتر از یک ساعت دیگر کنفرانس نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2016 آغاز خواهد شد و ما نیز به سنت چند کنفرانس قبلی، این کنفرانس که با نام رویداد Treehouse شناخته می‌شود، برای شما به صورت همزمان پوشش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

شاید مراسم کمپانی نینتندو در چند سال اخیر در جریان نمایشگاه E3 خیلی جذاب نبوده، اما همیشه برنامه‌های این کمپانی ژاپنی، دارای بازی‌ه و محصولات جالبی است. ما نیز مانند چند روز گذشته که تمام کنفرانس‌های کمپانی‌های معروف را برای شما به صورت همزمان پوشش دادیم، این کنفرانس را نیز به همین صورت برای شما پوشش خواهیم داد.

زومجی با همکاری آپارات، برای اولین بار در ایران این بستر را فراهم آورده که شما بتوانید به صورت همزمان، این کنفرانس را تماشا کرده و به صورت زنده، از نظرات مجریان زومجی درباره این کنفرانس مطلع شوید.

همچنین امروز مصادف است با راه‌اندازی ظاهر جدید بخش گیمینگ وب‌سایت آپارات که با شکل و شمایلی جدید از امشب کار خود را آغاز کرده است.

شما عزیزان می‌توانید از ساعت ۲۰:۱۵ امشب، به تماشای این پخش همزمان بنشینید. تنها نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، این است که به دلیل ذات این برنامه که به صورت مستقیم در حال پخش است و به دلیل اینکه این اولین باری است که چنین اقدامی در ایران صورت می‌گیرد، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شویم که اگر این اتفاق افتاد، به سان سال‌های پیش، با پوشش متنی و گزارش لحظه به لحظه این کنفرانس در خدمت شما عزیزان هستیم.

در صورتیکه استریم قطع شد، می‌توانید یک بار صفحه را تازه‌سازی (Refresh) نمایید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده