// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۳

کامپیوتکس 2016: G.Skill کیبردهای گیمینگ KM570 MX و KM770 RGB را معرفی کرد

از جمله‌ی جذاب‌ترین اخبار Computex 2016 معرفی قطعات و سخت‌ افزارهای جابنی مختص بازی است که شور و شوق خاصی در مخاطب ایجاد می‌کند. با زومجی و معرفی دو کیبرد مکانیکی گیمینگ کمپانی جی.اسکیل، از سری Ripjaws با نام‌های KM570 MX و KM770 RGB همراه باشید.

کمپانی محبوب G.Skill اقدام به معرفی دو محصول جدید از خانواده‌ی کیبردهای مکانیکی و گیمینگ کرده که هر دوی آنها از سری Ripjaws هستند. مدل اول که با نام KM570 MX معرفی شده، یک عضو کاملا جدید محسوب می‌شود و مدل دیگر با نام KM770 RGB نمونه‌ی تغییر یافته‌ی یک مدل قدیمی‌تر است. در مورد مشخصات مدل Ripjaws KM570 MX اینکه این مدل از چراغ‌های LED تک رنگ بهره‌مند است و برای کسانی که قصد دارند لذت داشتنِ اولین کیبرد مکانیکی خود را تجربه کنند و از لحاظ بودجه نیز قیمت معقولی هزینه کنند، بسیار مناسب است. از امکانات این کیبرد دوست داشتنی می‌توان به تعبیه شدن قاب محکم در اطراف آن، قابلیت تغییر رنگ چراغ LED به رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای و آبی، تعبیه شدن کلیدهای مدیا (جهت کنترل و پخش فیلم و موسیقی)، کلید کنترل صدا (Volume)، بهره‌مندی از مکانیزم‌های N-Key RollOver و Anti Ghosting بدین معنا که صرف نظر از تعداد کلید‌هایی که بطور همزمان فشرده شده‌اند، در پردازش آنها توسط کیبرد هیچ‌گونه اختلالی ایجاد نخواهد شد، سرعت پرسش یا Polling Rate فوق‌العاده‌ی ۱۰۰۰ هرتز معادل ۱ میلی ثانیه، قفل کلید ویندوز و داشتن سیم اتصال USB به طول ۲ متر اشاره کرد. همچنین امکان شخصی سازی حالت‌های چراغ LED این کیبرد به ۷ حالت مختلف، حتی بدون استفاده از نرم افزار نیر وجود دارد. بدین معنا که شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌های کیبرد این حالت‌ها را تنظیم کنید یا تغییر دهید. تصویر این کیبرد زیبا را در زیر مشاهده می‌کنید:

کیبرد G.Skill

حال نوبت به مدل بسیار زیبای Ripjaws KM770 MX می‌رسد که به گفته‌ی جی.اسکیل تغییر شکل یافته‌ی مدل قدیمی‌تر KM780 RGB است. از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها، این مدل نسبت به مدل قدیمی‌تر هیچ کم و کاستی ندارد و تنها کمی کوچک‌تر و متفاوت‌تر ساخته شده است. مدل KM770 RGB دقیقا همان قابلیت‌های مدل قبلی یعنی KM780 RGB را دارد و مانند آن از قاب محافظ بسیار زیبای فلزی بهره‌مند است، با این تفاوت که حروف روی کلیدها کمی کوچک‌تر شده‌اند و محل نگهداری کابل ماوس نیز از نو طراحی شده است. از جمله دیگر تفاوت‌های این مدل می‌توان به وضوح و شفافیت بیشتر چراغ‌ها و اضافه شدن قابلیت شخصی سازی چراغ‌ها به دکمه‌های MR روی کیبرد اشاره کرد. سایر خصوصیات از جمله دکمه‌های وظیفه‌ای ترکیبی و دکمه‌های مدیا مانند مدل قبلی در این مدل نیز تعبیه شده‌اند. حالت‌های جدیدی نیز برای شخصی سازی چراغ‌های این مدل اضافه شده‌اند، مانند حالت Ripple و Reactive که البته تنها محدود به این مدل نیستند. بطوری که اگر شما مدل قبلی یعنی KM780 RGB را دارید می‌توانید با یک بروز رسانی فریم‌ور ساده، این تنظیمات جدید را به کیبرد خود اضافه کنید. به گفته‌ی G.Skill، این مدل نیز مانند قبلی در اواخر چهارماهه‌ی سوم سال جاری میلادی از طریق منابع فروش قبلی این کمپانی روانه‌ی بازار خواهد شد. تصویر این کیبرد رنگارنگ را در زیر مشاهده می‌کنید:

کیبرد G.Skill

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Hexus


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده