نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۰

نورمن ریداس: فصل هفتم سریال مردگان متحرک، زمین را منفجر می کند!

نورمن ریداس بازیگر نقش دریل دیکسون در سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)، در مصاحبه اخیر خود گفته فصل 7 مردگان متحرک می‌تواند زمین را منفجر کند و ارزش انتظار کشیدن را خواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سریال مردگان متحرک تا ماه اکتبر یعنی ۵ ماه آینده باز نخواهد گشت، اما طبق گفته نورمن ریداس ارزش صبر کردن را خواهد داشت.  او در مصاحبه اخیرش با Entertainment Weekly گفت که فکر می‌کند فصل جدید خیلی خوب است و باعث انفجار جهان می‌شود. او گفت:

به من اعتماد کنید، فکر می‌کنم این سیاره در مسیر منفجر شدن است! این احساس من است، این خیلی خوب است، هر بار که ما به تور تبلیغاتی می‌رویم تا در مورد آنچه قرار است رخ دهد صحبت کنیم، همه می‌گوییم: اوه خدای من، شگفت انگیز است. من ‌‌نمی‌توانم برای چیزی که خواهید دید صبر کنم.

ریداس که نقش دریل دیکسون را در این سریال بازی می‌کند، در ادامه گفت از داستانی که توسط نویسنده‌ها نوشته شده است شگفت‌زده شده و تحت تاثیر قرار گرفته است. او توضیح داد:

مغزم را منفجر می‌کند. به‌طور مداوم در هر زمان به سطح جدیدی می‌رسیم. این بالاترین سطحی است که در آن قرار خواهیم داشت. پس فقط صبر کنید، ارزش صبر کردن دارد، به من اعتماد کنید.

قسمت آخر فصل ششم مردگان متحرک با یک پایان جنجالی همراه بود و برخی از طرفداران از آن راضی نبودند. اما رابرت کرکمن خالق مجموعه مردگان متحرک می‌گوید به خاطر واکنشی که از طرفداران دیده متاسف نیست. او اضافه کرد پایان فصل ۶ در فصل ۷ به آن پرداخته خواهد شد. او می‌گوید:

من از کاری که کردیم پشیمان نیستم. برای اینکه [اسکات اِم گیمپل، تهیه کننده اجرایی مردگان متحرک] و من سعی داشتیم یک داستان را تعریف کنیم و این چیزی است که ما و کل تیم سریال تصمیم گرفتیم انجام دهیم، اما همین است که هست. ما خیلی سخت‌تر مشغول کار هستیم تا برای فصل ۷ بازگردیم و مطمئن شویم که نتیجه‌ی نهایی، ارزش این عدم اطمینان را که برای شما ایجاد کرده‌ایم دارد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده