نویسنده: پدرام بهادری
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

نویسنده سریال Game of Thrones از پیش‌ درآمد‌ های احتمالی می‌گوید

دیوید بنیف و دی.بی.وایس، کارگردانان سریال بزرگ بازی تاج و تخت، هفته گذشته اعلام کردند که تصمیم دارند تا این سریال را پس از هشت فصل به پایان برسانند و در حالی که شبکه اچ بی او(HBO) برنامه‌ای برای ساخت مجموعه فرعی / پیش‌درآمدی از این سریال ندارد، جورج آر.آر مارتین، نویسنده سریال و کتاب بازی تاج و تخت، نظرش را در مورد مجموعه‌های فرعی احتمالی که می‌توان ساخت، بیان کرده است.

جورج آر آر مارتین، نویسنده کتاب Game of Thrones  در صحبت با سایت اینترتینمت ویکلی (Entertainment Weekly) گفت که بهترین گزینه‌ها برای شبکه تلویزونی اچ‌بی او، ساخت فیلم‌های اقتباسی از سری رمان‌های کوتاه دانک و اِگ (Dunk & Egg) است. این سری کتاب داستان سر دانکن و اربابش را دنبال می‌کند، شخصیتی که در نهایت پایه‌های سلطنتش در وستروس را بنا می‌کند. اتفاقات این سری رمان در همان دنیای رمان نغعه آتش و یخ اما ۹۰ سال قبل تر از آن روایت می‌شود.

مارتین در صحبت‌هایش اشاره کرد که به نظرش سری Hedge Knight به خاطر روند آرام و اکشن منظم‌تر آن، گزینه فوق‌العاده‌ای برای ادامه داستان نغمه آتش و یخ به شمار می‌رود.

مارتین همچنین افزود با وجود آن که هیچ صحبتی میان او و شبکه در مورد آینده سریال صورت نگرفته، HBO نسبت به این موضوع علاقه نشان داده است. در حال حاضر همچنان دو سال تا پایان سریال بازی تاج و تخت باقی مانده است، بنابراین زمان زیادی برای صحبت و تصمیم‌گیری وجود دارد.

فصل ششم سریال بازی تاج و تخت از ۵ اردیبهشت به روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما کاربران زومجی در مورد ساخت سریال پیش‌درآمدی برای این سریال چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده